Note fondée sur 891 évaluations de clients

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3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
État de chambres et propreté déplorable. La piscine n’est pas entretenue et non utilisable. À fuir…
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Nice to be able to swim indoors. Fast check in. Affordable Bathroom fan don't work. Bad smell in common areas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Gabriel for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you enjoyed the indoor swimming facility and appreciated the fast check-in process. Your feedback is essential to us, and we want to address the concerns you've raised.We apologize for the issues with the bathroom fan and the unpleasant smell in the common areas. Your comfort is a top priority, and we promptly addressed these matters with our maintenance and housekeeping teams to ensure a more pleasant stay for future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Obligation de reprendre le véhicule pour se restaurer
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Andre,Thank you for taking the time to share your highly rated feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's excellent location and found the parking convenient. Being close to local restaurants is indeed a great advantage, and we're pleased it added to the enjoyment of your stay. We strive to provide the best possible experience for our guests, and your positive review motivates us to continue delivering exceptional service. We look forward to welcoming you back to the Baymont Inn and Suites in Pooler in the future! Safe travels!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
La chambre était sale surtout la salle de bain.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing your concerns to our attention. We're sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations, especially in regard to the cleanliness of the room and bathroom. This is certainly not the standard of service we aim to provide, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We take your feedback seriously and investigated the matter thoroughly and communicated it with our housekeeping department. This ensures that such issues are addressed and prevented in the future. We hope you will consider giving us another chance to provide you with the excellent stay you deserve.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

correct pour une nuit

Publié le 23 août 2022 sur Hotels
la chambre manquait de propreté, le mini frigo était très sale. Chambre ordinaire qui aurait besoin d'un refresh mais surtout d'un nettoyage à fond.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Maryse,Il est décevant de constater que votre séjour n'a pas été satisfaisant.Mes excuses pour la gêne occasionnée pour de nombreuses raisons malheureuses.Notre équipe vérifiera où nous nous sommes trompés et prendra des mesures correctives pour une amélioration maximale. Nous apprécierons votre aimable compréhension et demanderons de repenser la visite.Sincèrement,Directeur de l'hôtel.
4 sur 5
par un voyageur de QUEBEC

Publié le 18 juill. 2022 sur Expedia
Parfait pour les familles
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Dominic, A big thank you for your stay at our hotel. It is really delightful to see your feedback. We are delighted to know everything went great during your stay and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure hosting you, and we hope you will continue making us your home whenever you are in our area. Eagerly looking for your next visit. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de WINCHESTER

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 nov. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 oct. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The elevator scary....at 3am it's not working