Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2023 sur Hotels
Very comfortable stay. Clean, staff are very helpful. Room no 104 was very clean too.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de London

Publié le 27 févr. 2020 sur Expedia
A lovely hotel. However, a few little niggling things that I think the hotel could benefit from such as a built in hair dryer in each of the rooms. The shower required a lot of running of water before reaching hot temperature and I think there a ways you could sort out instant hot water without wasting so much water! I couldn't have breakfast on the roof terrace as there was no covering to provide any shade and a simple solution such as parasols would make it a nice place to sit down and eat. Finally, the American breakfast did not include tea or coffee as part of the deal. Tea should always be included with any breakfast choice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2020 par Mac , Gestion de l’hôtel
Thanks for sparing time to provide valuable inputs for enhancing guest comfort we are taking steps to implement your Suggestions
4 sur 5
par un voyageur de Chicago

Publié le 17 févr. 2020 sur Expedia
It’s different as the reception is on the 2nd floor. Rooms were big. Food was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2020 par Dhabu, Gestion de l’hôtel
Thank you Madam for appreciating us in public domain we are encouraged to put in our best .
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par Vjiay Rathod , Gestion de l’hôtel
Sir,we welcome your valuable inputs to improve our services .we look forward to serve you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sir for your feedback we seek your visit to our hotel in future as well.