Note fondée sur 371 évaluations de clients
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3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 24 déc. 2021 sur Expedia
RAPPORT "QUALITE-PRIX"
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2021 sur Hotels
Hotel des annees 70/80 qui meriterait une renovation.
Notre chambre située pres de la reception etait vieillotte , son mobilier datant des annees 80
Le petit dejeuner etait lui tres correct mais l ensemble ne valait pas 150 euros ( dont 15 euros pour un petit chien (
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2021 par Elisa, Gestion de l’hôtel
Hello,
thank you for your review. Sorry to heat that price did not match with your expectations. We have been renovating rooms one at a time. We wish you a great summer!
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
City-hotellin huoneissa on puutteita, mmTelevisiokanavat eivät toimi kuten pitäisi. Palvelu on ystävällistä ja henkilökunta arvostaa asiakkaitaan.
par un voyageur
Publié le 29 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Totally useless restaurant. Should serve breakfast from 5.30 . Doors did not get open before 6.22 despite shouting and hammering. Very bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Steen, thank you for taking the time to share your feedback. We truly appreciate your comments as they help us improve our services.I apologize for any inconvenience you experienced with our breakfast service. Our breakfast hours during weekdays are from 6:30 AM, as mentioned on the room card. However, I understand that this may not have aligned with your schedule, and I'm sorry for any frustration this may have caused.We always strive to meet our guests' needs, and your suggestion of an earlier breakfast service is valuable to us. I will pass it along to our management team for consideration.Once again, we appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels