Note fondée sur 22 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Nouveau Brunswick

Publié le 18 nov. 2019 sur Expedia
J’ai été flatté par l’hospitalité et l’accueil a l’hôtel, jai deploré le manque de suivi des clients avant l’arrivée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de nous donner un avis. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez été satisfait du service. Nous espérons que vous pourrez nous rendre visite très bientôt!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
The property doesn't look like a hotel, nothing work, the pool was out of service, the TV doesn't work, there is no wifi on property. A restaurant with no food and no beverage not even water. The room only has 2 outlet. If the tv is on that left you with one other choice. No iron or iron board. The worst i ever seen for that price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2023 par Admin, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will do everything that we can to make the changes. Please keep in mind that certain factors are out of our control due to the political crisis of the country. Once again, we appreciate your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 déc. 2021 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2020 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
there was no wifi at all, i was there for four long days with no wifi. the staff was very nice, front desk was extremely professional and friendly. and it seemed like that management didn't care about the fact that there was no wifi in the whole place. i do not live there therefore i had to pay for the internet every single day out of pocket.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2020 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello! We apologized for the inconvenience. We will be working diligently to get the issue resolved. Hope you enjoyed your stay, and will visit us again.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 févr. 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2019 sur Expedia
In general it was okay and clean. The staff was friendly. What I like the most was the food in the hotel restaurant was good and not too much expansive. The hotel is also close to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2019 par Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback! Our goal is to always make your stay exceptional. See you real soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2018 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your feedback!
1 sur 5
par un voyageur

Lie on Description

Publié le 25 févr. 2018 sur Expedia
There were no Wi-Fi, even though both the staff and their description online said there was Wi-Fi. Not right to mislead customers like this, especially if one's work require Wi-Fi. And the customer service was also lacking. I would definitely not recommend this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2018 par Management , Gestion de l’hôtel
We are sorry you did not enjoy your stay. There is Wi-Fi. Please contact the front desk the next time you run into any issues with the internet during your stay.