Note fondée sur 867 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Wambrechies

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Situé sur une grand route, il est pratique d’accès. Les chambres et le parking sont situés sur le côté opposé à la route donc au calme. Possibilité de manger à côté ou sur la zone commerciale en face donc accessible à pied. Petit déjeuner correct. Seul hic caution toujours en attente de remboursement à 7 jours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello valerie,Nous apprécions vos commentaires sur notre emplacement pratique, le calme des chambres et la proximité des options de restauration. En ce qui concerne la caution, veuillez contacter notre équipe de gestion pour toute assistance supplémentaire.
5 sur 5
par un voyageur

Avis

Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
Excellent séjour. Super accueil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello GAUDISSIABOIS,We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that you received a warm welcome. Thank you for sharing your experience with us. Should you have any further feedback or if there is anything we can assist with, please feel free to contact our management team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello mickael, We continuously strive to give our valued guests a wonderful experience and hope to provide you with that on your next stay.,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2019 sur Hotels
Hôte très agréable pour une étape . Personnel très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Guest satisfaction is our number one objective so we really appreciate the input regarding our hotel. We strive to do our very best with accommodating each and every one of our guests. We hope to see you again soon and to impress you with our continued improvements.
1 sur 5
par un voyageur de Cedar Creek

Publié le 10 oct. 2024
Due to hurricane could not stay but couldn’t get refund.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Christine Turley GM , Gestion de l’hôtel
Every guest who was impacted by Hurricane Milton has been refunded, including this account today when power came back on.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jose,We're sorry to hear that your stay didn't meet your expectations. Please feel free to reach out to us with any feedback you may have so we can improve our services.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steven,We are thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Steven,We're thrilled to hear you had a wonderful time at our hotel! We look forward to hosting you again soon for another fantastic stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
The property felt safe, clean, adequate nothing fancy slightly on the older side, but the staff was very friendly helpful and there are lots of restaurants shops in very centrally located.I enjoyed my stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Paula, We are delighted to hear that you felt safe and enjoyed the central location of our property. Our team takes pride in offering friendly and helpful service to all our guests. Your feedback about the cleanliness and convenience is appreciated, and we are glad you had an overall enjoyable stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We're sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. Please reach out to us directly so we can address any concerns you may have. We strive to provide an excellent experience for all our guests.