Note fondée sur 232 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

La qualité **** n'est pas au rendez-vous !

Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Le + : près de la main street Les - : - Wi-fi impossible à joindre gratuitement, j'ai dû prendre l'option payante ! - - Climatisation douteuse (un rhume à la clé dès le lendemain et qui ma' gâché la suite de mon séjour). - attention c'est un appartement = pas de restauration sur place - logement donnant sur la piscine = très bruyant pendant les heures d'ouvertures - vétustée du logement qui mériterait (installations datant d'au moins 35 ans) - un bon rafraîchissement indispensable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par RobynB, Gestion de l’hôtel
Dear Pascale, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mantra in the Village, I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Our property is located right in the hub of Port Douglas as advertised on all of our booking channels so noise can be expected from our neighboring restaurants and cafes. Our Hotel Rooms are simple studio rooms with no cooking facilities. We do offer large fully self contained 1 Bedroom suites should you wish to make use of a kitchenette during your stay. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Robyn & Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Our room was clean with a change of towels 4 days into our 8 day stay. We paid for a late check out but we were locked out by about 10.30am having to get someone across from Mantra Heritage with new key cards. Reception very rarely had someone in attendance and two out of three times the black phone hasn't been answered including the day we arrived. The pool was great with a sunlounge always available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Mantra in the Village, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We’re pleased you enjoyed the cleanliness, pool, and sunlounges. I apologize for the issues with late check-out and reception service. We’re addressing these concerns to improve our guest experience.Thank you for your understanding, and we hope to welcome you back soon.
4 sur 5
par un voyageur de Zetland

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Appealing and pleasant. Close to local facilities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Mantra in the Village, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive review! We’re delighted to hear that you found our location appealing and convenient. It’s great to know you enjoyed being close to local facilities.We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Mantra in the Village, Gestion de l’hôtel
Thanks for your positive feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Wotif
Fantastic accomodation and wakking distance to marina, bike hire, cafes and restaurants. Pool was perfect temperature and very clean. Loved spa in our room too.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Ideal location
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Lastminute
Great location but just need to stop the bed from separating
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Great location, but bit noisy.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mai 2024 sur Expedia