Note fondée sur 61 évaluations de clients

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2,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Simplement parfait

Publié le 14 mai 2024 sur Hotels
Bon hôtel personnel adorable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2024 par fadoua khalfaoui, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Derdour,I wanted to express my sincere gratitude for your positive comments. Your feedback means a lot to us and serves as a great motivation to continue delivering excellent service. Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Cher Ghazi,Merci infiniment pour votre avis ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Votre satisfaction est notre plus grande récompense. Nous espérons vous revoir bientôt pour une autre expérience inoubliable dans notre hôtel. À très bientôt !Meilleures salutations,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Cher Client,Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous avez vécu une mauvaise expérience pendant votre séjour à notre hôtel. Nous comprenons à quel point il est important d'avoir une nuit paisible et reposante lors d'un séjour à l'hôtel,Nous vous remercions d'avoir partagé vos préoccupations avec nous, et nous ferons tout notre possible pour améliorer la situation pour le reste de votre séjour et pour nos futurs clients.Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous offrir une expérience plus agréable à l'avenir.Meilleures salutations,Relations Publiques Alia Nasri.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Hotels
Environnement calme et magnifique Chambre passable ne correspond pas mais alors pas du tout au photos du site personnel agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear Leila,Congratulation again from El Mouradi Club Selima!It was a pleasure having you with us. I thank you for taking the time to write this beautiful review for us on Expedia.we sincerely regret to learn, belatedly, your review. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and now our company has corrective measures. We are so happy to read that your holiday with us was up to your expectations and that the team at the Club Selima made it memorable.Looking forward to welcome you back to El Mouradi Club Selima Attitude for another experience.Best regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear Lotfi,We are sincerely sorry for the inconvenience you have suffered. We sincerely regret to learn, belatedly, of your disappointment. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and have now worked on corrective measures to improve our service. It is with regret that we note your disappointment.The satisfaction of our customers is our number one goal and there is nothing better than achieving it. Once again, we thank you for choosing our hotel for your vacation and we hope that we will have the opportunity to serve you again in the future.Cordially.
4 sur 5
par un voyageur

Bien passer

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
En general acceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear Sofiane.We are glad to know that you had a great stay with us at El Mouradi Club Selima. First of all, we sincerely regret to learn, belatedly, your opinion. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and now our company has corrective measures.Our team works hard to provide an exceptional experience for every guest, and we're glad we made it happen for you.We look forward to welcoming you again.Best Regards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.We are very happy to read such a positive evaluation of our hotel El Mouradi Club Selima.we sincerely regret to learn, belatedly, your opinion. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and now our company has corrective measures.We are so pleased to see your 4* rating and that you enjoyed your stay at our hotel.We hope to have the opportunity to repeat or even why not, to exceed this excellent experience during a future stay with us.Cordially,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear Guest.Thank you very much for your kind comment regarding our hotel El Mouradi Club Selima.We are happy that you enjoyed all of our services. First of all, we sincerely regret to learn, belatedly, your opinion. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and now our company has corrective measures.We are so pleased to see your 5* rating and that you enjoyed your stay at our hotel.We will be delighted to welcome you again.Cordially,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2019 sur Expedia
Chambres sales loins de la plage du restaurant et de toutes les commodités pas de climatisation dans les locaux communs comme le restaurant la réception je déconseille fortement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Cher Client, Nous sommes sincèrement désolés pour les désagréments que vous avez subis. Nous regrettons sincèrement d'apprendre, tardivement, votre déception. Néanmoins, nous vous informons que nous avons fermé notre hôtel périodiquement en raison du covid 19 et nous avons maintenant travaillé sur des mesures correctives pour améliorer notre service. C'est avec regret que nous notons votre déception. Vos observations ne nous laissent pas indifférents et nous sommes vraiment navrés de savoir que vous avez quitté notre hôtel sans avoir fait ces remarques directement au directeur de l'hôtel..Vos commentaires précieux ont été partagés avec les services concernés pour actions correctives, notre objectif est la satisfaction de nos clients.Nous vous remercions encore une autre fois pour votre feedback et espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à El Mouradi Club Selima.Cordialement.
5 sur 5
par un voyageur de Alger

Belle Endroit

Publié le 26 juill. 2019 sur Hotels
Top Animation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2023 par Alia Nasri, Gestion de l’hôtel
Dear AHMED,We have taken note of your comment posted on Expedia with the greatest attention and we thank you for it. First of all, we sincerely regret to learn, belatedly, your review. Nevertheless, we inform you that we have closed our hotel periodically due to covid 19 and now our company has corrective measures. .We are so pleased to see your 10* rating and that you enjoyed your stay at our hotel.We strive to create a warm and inviting atmosphere for all of our customers, and it is truly gratifying to receive such positive feedback. Your words mean a lot to usWe appreciate your kind words and look forward to welcoming you back to our hotel again in the near future and ensuring you have another great stay with us.Best Regards