Note fondée sur 755 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2019 sur Expedia
Déjeuner moins bons qu,avant le reste parfait chambres très belles et propres
3 sur 5
par un voyageur

En bas de la moyenne de cette chaîne

Publié le 12 juill. 2013 sur Hotels
Matelats inconfortables. Très accessible, près du pont et douanes. Déjeuner bien. Bon pour une nuit. Déjà vu mieux pour cette chaîne d'hôtels.
5 sur 5
par Posto

Hôtel de très bonne qualité et très bien équipè

Publié le 23 août 2012 sur Hotels
Je conseille fortement cet hôtel moderne et décoré avec soin pour son niveau de service, son niveau de confort et de propreté ainsi que les prestations annexes telles que petit déjeuner, pool, Fitness et jacuzzi.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Disappointing

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Disappointing. The pool was closed indefinitely and that was the main reason we chose this hotel. Condition of this hotel is run down. Time for a major remodel. Recommend not making reservations through a 3rd party (I.e. Expedia) because hotel was not very accommodating when it came to negotiating a better price because of no pool. 1 of our 2 rooms got cancelled our 1st night inadvertently somehow, against my wishes, and hotel rebooked to another party (at a premium I’m sure). 2 stars is being generous.
2 sur 5
par un voyageur

Sad hotel in sad area

Publié le 21 août 2024 sur Hotels
The 2 nd worst Hampton we’ve ever stayed at. Seriously dated, looked and felt dirty, pool/spa was down and had been down for about a month with no signs of it being worked on. Port Huron area is very depressed and we regret having included it on our trip to Michigan.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Room was clean but smelled a bit musty. Staff were wonderful, especially John at Front Desk. Unfortunately the pool was closed both of our one-night stays this week (before and after our Chicago trip). We appreciated them getting a "To-go" breakfast ready for my family of five when we had to leave at 5:40 am for the train.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
We brought our grandson with Down syndrome for a trip before school starts the pool & hot tub were both down something he looks forward to. Ruined the trip for him we left a day early
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Pool is down all month.