Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
62 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Ohio

Nice location

Publié le 30 août 2017 sur Expedia
Pour : Everything was great.
Contre : I can't think of anything.
Emplacement : The location was perfect for us and was easy to get to everything and everywhere we needed to.
I really enjoyed staying here. The staff was friendly, the whole experience was more than I had expected. I can't thank them enough. :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2017 sur Expedia
Older hotel. Clean but in need of upgrades. Higher cost for lower quality. Cannot recommend and will shop around next time.
5 sur 5
par james

Different Twist Pretzel

Publié le 31 juill. 2017 sur Hotels
Stay there every year i am in town for St Clair Riverfest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2017
Thank you, we absolutely love having you, see you next year!
5 sur 5
par Tina

Publié le 17 juill. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2017
Thank you Tina
3 sur 5
par Markus

Mixed review

Publié le 8 juill. 2017 sur Hotels
Great location, but beds were rock hard. Other clientele may be questionable at time.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2017 sur Expedia
The bedding was itching. We did not have slept well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2017 par mainstreet Staff, Gestion de l’hôtel
We are sorry you were unhappy with the bedding. we will look into it to rectify the situation. Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Great locally owned and operated hotel.

Publié le 30 mai 2017 sur Hotels
It was a great stay. Very clean rooms... breakfast room was a little dated, and I was disappointed by the lack of variety in the complementary breakfast, but overall, the experience was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2017
Thank you very much for your feed back. We will see what we can add or change on our breakfast counter. Jesi G., Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2017
Thank you for your star rating. We always appreciate your review.
5 sur 5
par Stacey

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2017 sur Hotels
3 sur 5
par William

Descent place to catch a nap.

Publié le 12 mars 2017 sur Hotels
Quaint little motel. Could use some updates and a softer mattress, but very clean, and quiet.