Note fondée sur 915 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 avr. 2022 sur Expedia
accueil expédié et froid, sans plus d'information ! Le mobilier de la chambre était vieillot. Pas de possibilité de petit-déjeuner à l'hôtel. Point positif : la bonne situation avec vue sur la marina. Les restaurants sont accessibles à pied.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2022 par Thank you, Michael Bonawandt General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci d'être notre invité. Je suis désolé que vous n'ayez pas trouvé votre accueil chaleureux. Ce n'est pas l'accueil que j'aurais espéré que vous ayez eu lors de votre enregistrement. J'apprécie ces commentaires et je ne manquerai pas de les partager avec notre équipe.
Comme vous êtes resté avec nous hors saison, notre restaurant n'est pas ouvert pendant des heures complètes, mais est maintenant revenu à des heures complètes d'été.
J'espère que vous aurez l'occasion de séjourner à nouveau avec nous.
Sincèrement,
Michel Bonawandt
Directeur général
par un voyageur
Etape sympa
Publié le 30 sept. 2019 sur HotelsLa réception est dans le batiment principal et vous etes dirigé vers un autre batiment: debrouillez vous pour trouver la chambre et bon courage pour monter les valises dans un escalier particulierement raide. La chambre est tres grande et confortable.
Le soir, le mieux est de diner a l'hotel qui dispose du seul établissement sur le port: d'ailleurs, le resto est complet et le service tres long, mais le tout est bon avec un bon rapport qualité prix. Finalement une soirée étape sympa.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par Katy Gallegos Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know. Thank you for your feedback, we hope to welcome you again
par un voyageur
HORRENDOUS
Publié le 10 août 2024 sur Hotelsthere was a HUGE stain in the carpet, there was a very bright security light outside o. the balcony shining thru the glass door that wouldn’t turn off . the bldg across from us had 5 of those lights also shining at our door! our room was like daylight! no blackout curtain the door so we couldn’t fall asleep the w tire night!! i called the manager and they NEVER called me back. !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. I’m truly sorry to hear about the issues you experienced with the carpet stain, security lighting, and lack of proper blackout curtains. These concerns are certainly not reflective of the high standards we aim to uphold.I apologize for the inconvenience and discomfort you experienced, especially with the bright lights disrupting your sleep. It’s disappointing to learn that your attempts to reach out to our management did not result in the prompt response you deserved.Your feedback is invaluable to us, and I will personally address these matters with our team to ensure improvements are made. We strive to provide a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and I'm truly sorry we fell short in this instance.Thank you again for bringing this to our attention. If you would like to discuss this further, please don’t hesitate to reach out directly.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review Julie. We hope to have you with us again in the future.
par un voyageur
Great hotel but lacking some basic features
Publié le 7 août 2024 sur HotelsWonderful iconic hotel with great restaurant bar and mega-yachts docked outside. Walking distance to lots of shops. Too bad they have no fitness room, or laundry, or breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
We're glad you enjoyed the hotel, restaurant bar, and the nearby shops. We appreciate your input on the amenities and will take it into consideration. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Very pleasant hotel - rooms spacious and clean. Great view of the harbor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Hello Charles, thank you for your review. We hope that you can join us again in the future.
par un voyageur
Very satisfied, again!
Publié le 6 août 2024 sur HotelsDanford's is top notch all around. Can't wait to get back. The room was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Hello Gary, thank you for your review. We can't wait to have you back with us
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Great location, large room, comfortable bed. Some parts of the property showed delayed maintenance. The pricing and availability changed hourly, so booking experience was less than ideal. Booked again already.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Location, location, location…. Old hotel, needs some pretty significant rehab but the location/price can’t be beat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank You for your review
par un voyageur de Cresskill
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Danfords Hotel Team, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 star review.