Note fondée sur 102 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 29 mars 2020 sur Expedia
Gentillesse du directeur et de l’équipe Qualité des petits déjeuners
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2020 par Matt, Gestion de l’hôtel
Dear Sir / Madam, Thank you for making the time to provide such generous feedback. Understanding you visit was during a time of changing circumstances, you kind comments are appreciated. With Respect Matthew
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
i used to be a member of the coral seas but decided against it as the hotel does not accept walk ins for members and my clients does not like to dine there as the quality of food is bad. Staff are not helpful and one has to wait a long time to be served
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Close to the airport. A few restaurants on the property. People are friendly and the room is good. Water pressure in the shower was very low this time.
4 sur 5
par un voyageur

Convenient for the airport

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Good hotel near the airport. Seems a little older, but comfortable. A few good food options and a bar on the property. Employees were very friendly.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Overall staff treatment and hospitality
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
need to work on their customer service
5 sur 5
par un voyageur

Near the airport

Publié le 13 mai 2024 sur Hotels
Excellent service
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
There was no toilet paper and only 1 bath towel for 2 guests. I called the Housekeeping 2x and it was like 90 minutes passed but my request did not arrived. I went to the Reception to follow up. My request came and was assisted by a Maintenance staff instead who was very helpful. Overall, my stay was okay. Thank you.