Note fondée sur 878 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
My room was clean every day I stayed there. The breakfast was good too. The restaurant was good too.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate us and give feedback. We love that you enjoyed your stay, especially the room service, breakfast and our restaurants.We hope to host you again.
3 sur 5
par un voyageur de Canada

Nothing out of the ordinary

Publié le 22 mars 2018 sur Expedia
Pour : Location. Pool.
Contre : Staff training about how to treat guests.
Room was okay.. Clean, although it could have used some fresh psint. Nice pool. Staff overall not smily and mostly unhelpful, especially the ones at breakfast. Staff at front desk not even able to ptovide a decent city map or information about transportation. Mostly behaved like they did not care and that clents were bothering them. Hotel location is good, close to the Queen Savannah Park, the Emperor Valley Zoo( small but very very nice!!) , the botanical gardens and the old English houses.
5 sur 5
par Véronique

Très bien

Publié le 18 avr. 2017 sur Hotels
Hôtel bien situé. Personnel très accueillant. Laverie et eau fraîche (à volonté) au 2ème étage. Petit déjeuner était bon. Les spécialités asiatiques du restaurant Tiki village étaient délicieuses et le prix très abordable. J'y retournerai c'est sûr.
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Montreal.

Beau hôtel chambre standard trop coincé

Publié le 15 mars 2017 sur Expedia
Les gens au buffet ne souris presque pas et presque tt le personnel . Sauf la dame qui m'avais accueilli à mon arrivé qui me souriait . Ils aiment saluer comme c leurs façons de faire mais pas de Grande joie ds leurs salutations. Buffet jamais de banane ni beurre de peanut.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 mars 2014 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Grenoble, France

Hotel Kapok Port Of Spain

Publié le 17 juill. 2011 sur Hotels
Hotel calme, chambre plutôt spacieuse, literie a revoir, climatisation bruyante et peu efficace, des interrupteurs ne servant à rien, internet par cable, manque le wifi dans les chambres, mais gratuit +1. frigo silencieux. Petit déjeuner compris et bon. Piscine propre mais environnement bruyant. Le personnel est sympathique. Un hotel a recommandé mais demande a être rénové.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Kapok Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Michal IreneuszThank you for taking the time to complete the survey about your stay at Kapok Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart.We hope to see you at Kapok Hotel again soon!Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
STAFF WERE WARM AND FRIENDLY AND EFFICIENT
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Damian Andrew Henry, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Kapok Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Kapok Hotel again soon! Kind regards, Kapok Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 sept. 2024 sur Hotels
Great location, good restaurants, great breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Kapok Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Shrikant, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Kapok Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Kapok Hotel again soon! Kind regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Kapok Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Josiane, Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Kapok Hotel. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. We hope to see you at Kapok Hotel again soon! Kind regards,