Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Tres tres bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Cher invité,Merci pour vos aimables paroles et vos commentaires positifs concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez eu une bonne expérience. Votre satisfaction est notre priorité absolue et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.
3 sur 5
par un voyageur de Sagle

Publié le 2 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience you experienced during your visit. We take all comments seriously and will work to improve our services. Thank you for your input, and we hope to serve you better in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The building is older, but itnis kept in good shape and really clean. We definitely will be staying at this property again. Staff was super friendly. Great coffee station as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Way to go!!!

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Stayed here more than 6 times and I liked the convinience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Great family environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Staff were great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Keller

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Great value for the money. Plus I got an upgrade due to a broken TV.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Port Orchard Red Lion Front Desk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback about your recent stay with us. We’re delighted to hear that you had a good experience. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the future.