Note fondée sur 72 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Akshay Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
par un voyageur
FO NOT STAY HERE-NASTY!!!!!
Publié le 19 sept. 2024 sur HotelsFilthy, carpets nasty, sheets on bed DIRTY, room smelled like smoke-smoke detector covered with plastic so that previous occupants could smoke, air conditioning broken in our room. Requested another room and was told there wasn’t another room available. Then a room all of a sudden became available. It was dirty, couch was filthy and THE AIR WAS BROKEN in that room as well. Someone had to come “fix” the air at 2:00 am. Handled poorly by front desk. Horrible stay, horrible service…save your money! WORST EXPERIENCE EVER!
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Hudson
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur de syracuse
Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Lower level smelled of urine, tenants were urinating outside by the door.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Never again
Publié le 7 août 2024 sur HotelsWould never stay here again staff is awful guests that live there are awful not a nice place to be gives me ptsd
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Akshay Patel,GM, Gestion de l’hôtel
I am sincerely sorry that you are not happy with our facility. All members of management weredisappointed to hear of your experience and hope to rebuild our relationship with you.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I booked a Non Smoking room but clearly the room I received smelled like smoke and most of the hallway as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Akshay Patel GM, Gestion de l’hôtel
I am sincerely sorry that you are not happy with our facility. All members of management weredisappointed to hear of your experience and hope to rebuild our relationship with you.