Note fondée sur 72 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Akshay Patel, Gestion de l’hôtel
Thank you so much.
1 sur 5
par un voyageur

FO NOT STAY HERE-NASTY!!!!!

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Filthy, carpets nasty, sheets on bed DIRTY, room smelled like smoke-smoke detector covered with plastic so that previous occupants could smoke, air conditioning broken in our room. Requested another room and was told there wasn’t another room available. Then a room all of a sudden became available. It was dirty, couch was filthy and THE AIR WAS BROKEN in that room as well. Someone had to come “fix” the air at 2:00 am. Handled poorly by front desk. Horrible stay, horrible service…save your money! WORST EXPERIENCE EVER!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Hudson

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de syracuse

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Lower level smelled of urine, tenants were urinating outside by the door.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Never again

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Would never stay here again staff is awful guests that live there are awful not a nice place to be gives me ptsd
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Akshay Patel,GM, Gestion de l’hôtel
I am sincerely sorry that you are not happy with our facility. All members of management weredisappointed to hear of your experience and hope to rebuild our relationship with you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
I booked a Non Smoking room but clearly the room I received smelled like smoke and most of the hallway as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Akshay Patel GM, Gestion de l’hôtel
I am sincerely sorry that you are not happy with our facility. All members of management weredisappointed to hear of your experience and hope to rebuild our relationship with you.