Note fondée sur 18 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Anri van Zyl, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do a review on Umthunzi Hotel and for the high rating. Looking forward to welcoming you back soon. :-)
par un voyageur
Publié le 26 mai 2018 sur Hotels
par JEAN-JACQUES
Publié le 17 sept. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2017 par Anri van Zyl, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 4 stars, really appreciate that you took the time to review the hotel. Looking forward to welcoming you back soon!
Anri van Zyl
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2023 par Anri van Zyl - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10 out of 10 Rene!! We are so happy you enjoyed your time with us! Hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Anri van Zyl - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10 out of 10!! We are so happy you enjoyed your time with us!
Hope to see you again soon!
par un voyageur de Cumberland
Publié le 13 juin 2022 sur Expedia
No elevator, no dining option other than room service with limited menu. Room was clean but dated. Only 5 channels on the tv and none of them any good. Some broken furniture in room. Breakfast buffet was good. People were nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2022 par Anri van Zyl - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you Duane for taking the time to do a review. This weekend we had a function book out our Restaurant and patio area hence the room service, normally we have a much broader menu available. I apologize for this. We are in the process of updating our TV channels and hopefully on your next visit we will have updated channels. Thank you for the compliments about the staff and breakfast.
Hope to welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 11 mars 2020 sur Hotels
Brilliant hotel, great staff, food was excellent. Second visit, will be back for a third
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par Anri van Zyl, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 10 out of 10 and the lovely comments! We are so happy you enjoy your stay with us! Hope we can welcome you back again soon!
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels
Weather was raining the whole day, stayed indoors. Couldn't even go for asswim in the pool.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Anri van Zyl, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do a review. Hopefully next time you can enjoy the swimming pool and beach. :-)
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur de Nevis
Publié le 10 oct. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2018 par Anri van Zyl, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 stars Rob!