Note fondée sur 511 évaluations de clients
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3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Pratique mais turbulent
Publié le 2 févr. 2022 sur HotelsStop vers Miami le long de la 95
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2022 par Bindiya Patel, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
par un voyageur de canada
Dans les pires matelas que j’ai dormi.
Publié le 8 avr. 2018 sur ExpediaMatelas beaucoup trop mou, vraiment hors de l’ordinaire. Petit déjeuner, il y avait seulement quelques brioches et des céréales . Aucun fruit
À notre arrivée, je devais parler au commis dehors au quatre vents au travers d’un hublot
Jamais plus au Savana Inn
par Rene de Mascouche
Une nuit de passage
Publié le 10 avr. 2016 sur HotelsDe passage, nous étions en route pour le Québec après séjour en Floride.
par Guillaume de Rimouski
De passage
Publié le 16 janv. 2016 sur HotelsNous sommes arrivé tard dans la soirée et il aura fallu au moins dix minutes avant de nous faire répondre malgré l'accueil 24 heures. La chambre etait propre mais d'un age certain. Le comfort n'était pas au rendez-vous. Allez y si rien d'autre n'est disponible.
par Claude de Québec
Convenable
Publié le 12 août 2013 sur HotelsHotel propre à proximité de l'autoroute et de quelques restaurants. Idéal pour arrêter une nuit. Un peu trop loin du centre de Savannah. Beaucoup de travailleurs et de camions dans le stationnement. Hotel difficile à trouver puisque reculé par rapport aux autres établissement. Séjour satisfaisant somme toute.
par un voyageur de marseille
Publié le 1 sept. 2010 sur Hotels
hotel un peu loin du centre ville mais on y accede assez rapidement par une voie rapide.L'hotel est assez moyen mais correct dans l'ensemble .Le petit déjeuner est limité et de plus il n'y a pas de salle à manger : il faut tout ramener dans la chambre ,c'est folklorique!!Un peu décevant par rapport au prix et surtout par rapport à la description (on s'attendait vraiment à quelque chose de plus classe !!!)On doit pouvoir trouver mieux dans les environs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024
Cleaning staff rude and disrespectful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Quintin,We are sorry about your experience with our cleaning staff. This behaviour is unacceptable and does not reflect the service standards we strive for. Rest assured, we will investigate and address this issue with our team. We hope we can have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Management Team
par un voyageur
Publié le 9 août 2024
Cleaning staff rude and disrespectful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Quintin,We are sorry about your experience with our cleaning staff. This behaviour is unacceptable and does not reflect the service standards we strive for. Rest assured, we will investigate and address this issue with our team. We hope we can have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Management Team
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Anna,Thank you for taking the time to rate us so highly! We are thrilled to know that you enjoyed your stay with us and that we met your expectations. We always strive to provide quality service and satisfaction to the guests, and we are delighted that we could do so for you. We hope to welcome you back in the future for another outstanding stay. Best regards,Management Team
par un voyageur
Good enough for the night
Publié le 11 juill. 2024 sur HotelsThe room was small but adequate for our 1 night stay. Not much thought put into the decorating and was definitely cramped but for the price it did the job. There was 1 little bottle of shampoo and 1 wash cloth which I found odd but hubby fell asleep early and we were back on the road for another long day so we passed on even bothering to try to get more shampoo & conditioner & wash cloths.
The part that took this from a 5 to a 3, to me, was the $2 charge to reactivate a room key in the event it gets too close to an electronic device. Electronic devices are everywhere.Who gets the $2 for that huge effort of swiping the room key to reactivate it ?? Why isn't this just part of a persons job description to be acvomodating to the poor guest who can't get in their room ? It's bad enough, but , i guess understandable they wanted $5 for a replacement key. It would be nice to be more accommodating to a guest who is locked out. I saw this as a "kick me when I'm down" & charge me while I'm locked out. We were sure to just ask for 1 key and hoped ot continued to work throughout our stay.
The person checking us in was not over personable and didn't seem to want to be bothered with us. I wish we had felt more welcome instead of a hotel. That wants to "nickle & dime: their guests..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par M, Gestion de l’hôtel
Dear Tim,We are disappointed that we could not make you feel welcome during your stay with us. Learning that our facilities and services could not match your expectations is disheartening. We hope you accept our profound apologies for our shortcomings. We assure you that we will investigate our facilities and service, take the necessary measures, and make the right changes to prioritize our guests' satisfaction and comfort. We value guest feedback and understand there is always room for improvement. We wish to see you soon for a better stay.Sincerely,Management Team