Note fondée sur 646 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
58 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Toulon

Bon hôtel mais cher.

Publié le 20 sept. 2018 sur Expedia
Accueil sympa, chambre spacieuse, propre, silencieuse et bien équipée. Mais mauvaise wifi et tarif de la chambre trop élevé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2018 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry you were unhappy with your stay and will try hard to resolve the issues you mentioned. We appreciate your business!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Room was clean. But very sketchy otherwise. Did not feel safe. People hanging out in hallways and by open doors. I think they probably live there. Dimos (bar/restaurant)was very clean and had great food. But i wont stay there again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The shower was not clean along with the shower curtain, the rugs seemed to have not been vacuumed in a while. There were dead bugs on the wall, but the beds were clean. The staff were nice, exterior and parking were nice.
1 sur 5
par un voyageur

A place to stay if you don’t mind Smells

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
The building itself is very old, and the entire inside reeks of cigarettes and marijuana. The room we stayed in had a door to connect to the room next to it, and they were smoking marijuana all night. Our room reeked. The only thing going for this place is they have really comfortable beds.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The pool was closed . There was no ice bucket in the room . When I asked for an ice bucket at the desk , they said they have none and gave me a plastic garbage bag ..Had to turn on the fridge and the TV by a switch behind tje dresser
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The owner need to make sure everything work like outlet , lights in the room and the carpet need to vaccum every day
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Check in friendly
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
So dirty not so clean and the staff will give you the death look 2 hours before the checkout time they will stand in front of the door and will asked you a million times are you when are you leaving we are here to cleaning ugh
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia