Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons été accueilli par un monsieur très agréable le lendemain nous sommes tombés sur une personne qui a été plus désobligeante. Il nous a clairement dit que nous devions prendre notre déjeuner et partir avec car. Nous ne pourrions pas rester assis à table, sachant que le petit déjeuner était vraiment médiocre.
1 sur 5
par Patricia

Demande de dédommagement téléphonique de USA vers

Publié le 10 août 2017 sur Hotels
Pas de chambre pour nous Nous avons dormi dans la voiture, On a appeler avec notre portable plus de 30mn sans réponse j'espère que vous allez nous remboursé les frais de communication téléphonique. Merci Mme bailly patricia
4 sur 5
par Yannick

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 août 2017 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello Scott, I appreciate you taking the time to review your stay. is there anything that might have made your stay that much better?
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Check in guy was nice. I like that he was able to have his dog with him. I thought that was really awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello Aaron. That's very nice of you to say; the dogs are like our mascots when he's working. I'm glad that we made such a good impression on you, and we look forward to seeing you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
It’s old stained carpet is smelly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello. I'm sorry to hear that you were unhappy with the condition of the hotel. We do have an older property, but we have wonderful staff who work hard to take care of it. I hope that your stay was otherwise enjoyable, and that we will see you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Location was close to freeway. The rooms were clean and comfortable beds.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello Maria, I'm glad to hear that your stay was comfortable! We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Location is good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello Patrick, I'm glad to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you again in the future!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Floor in room above us was creaking so had difficulty sleeping mid-night/early morning. Room appeared to be clean but killed a couple of silver fish in bathroom. Description when choosing our room said breakfast included but not much of a selection.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hello Mary, I'm very sorry to hear that your stay was less than desirable. I appreciate you bringing these concerns to our attention; I will ask maintenance to look into your report of silverfish. I apologize that breakfast did not meet your expectations. We hope you had a good trip to the area and a safe trip back home.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
There was a army of motorcycles. As one of the members was inquiring of if there was a available room the price told to him was 50 dollars less than what i paid. So i paid 1 and a half times to be around a motorcycle club. We were told that they housed vets in the hotel we were in. The whole experience was strange but colorful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Cameron, Gestion de l’hôtel
Hey sorry your third-party reservation rate was higher than the direct book rate, you are always welcome to call and price match rates before booking online. As far as our other guests we do not discriminate on who are allowed to lodge with us and they were all informed about our quiet hours and respected them.