Note fondée sur 868 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Hôtel d’étape, piscine sale

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel d’étape ; chambre très spacieuse et confortable, petit-déjeuner correct mais piscine sale et en mauvais état. Rapport qualité-prix mauvais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par front desk, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios, nos tomamos muy en serio los comentarios de los huéspedes y esperamos volver a verlos en el futuro.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
Positif : Le personnel est à l'écoute et coopératif. Une épicerie est à 2 minutes de marche ainsi que plusieurs restaurants. L'aménagement paysager a été refait à neuf incluant quelques palmiers. Négatif : L'endroit a besoin de rénovations et réparations. C'est situé sur une artère très bruyante croisant une autoroute. Le quartier est fréquenté par des individus douteux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois,Thanks for your stay at our hotel and glad to know that it was a good one, but at the same time, we have noted your concerns and forwarded them to management. You can expect a further improved stay next time. Visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
Horrible ! Je n'ai jamais vu une chambre dans un tel etat et avec une telle odeur. Hôtel à fuire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are always looking to improve the guest experience, and take feedback from our guests seriously. In an effort to better improve our property, we have shared your message appropriately within the team. We do hope to see you in the future so that we can revamp your vision of our hotel. Sincerely, Hotel Manager.
5 sur 5
par un voyageur de CATO

Publié le 2 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for the perfect rating! We’re delighted to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
All in all not a bad property to stay at. Old and a bit run down, like the tub facet comes off in your hand when you try to set the temperture. But staff was wonderful, breakfast okay, and easy access to freeway and resturants. We would stay there again,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback. We're glad to hear you enjoyed our staff’s service and found our location convenient. We appreciate your understanding regarding the property's age and maintenance issues. We’ll certainly look into the concerns you mentioned about the tub faucet. Your comments help us improve, and we hope to provide an even better experience during your next stay.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
The rooms were clean and the front counter staff were friendly and professional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your kind words. We’re delighted to hear that you found our rooms clean and our front desk staff friendly and professional. Your positive feedback is greatly appreciated and motivates us to continue providing excellent service. We look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time out of your busy schedule to write a review about your stay at our hotel. We would like to know what we can improve to earn a 5 Star Review on your next stay. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Jim - Gen Mgr, Gestion de l’hôtel
I am sorry you felt that our hotel was terrible. I wish you would have let us know what you didn't like about our hotel and any issues you had so we could have looked into it when you checked in or at least let us know in this review so we could know what to look for.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
The bed is not clean n itchy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for bringing this to our attention. I apologize for the discomfort you experienced with the bed. Cleanliness and comfort are top priorities for us, and we will investigate this issue immediately to ensure it is addressed. Please let us know if there’s anything we can do to make your stay better or if you have any other concerns.Sincerely, Hotel Manager