Note fondée sur 893 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de La Destrousse

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Hôtel super . Bien situé dans un quartier calme. La literie est excellente
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us. We are thrilled to know you loved each and every aspect of your visit. It's great to know that you were overwhelmed with the level of service, hospitality, and overall experience. All of us are looking forward to having you stay with us again Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Hôtel d’étape, piscine sale

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
Hôtel d’étape ; chambre très spacieuse et confortable, petit-déjeuner correct mais piscine sale et en mauvais état. Rapport qualité-prix mauvais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2022 par front desk, Gestion de l’hôtel
Gracias por sus comentarios, nos tomamos muy en serio los comentarios de los huéspedes y esperamos volver a verlos en el futuro.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
Positif : Le personnel est à l'écoute et coopératif. Une épicerie est à 2 minutes de marche ainsi que plusieurs restaurants. L'aménagement paysager a été refait à neuf incluant quelques palmiers. Négatif : L'endroit a besoin de rénovations et réparations. C'est situé sur une artère très bruyante croisant une autoroute. Le quartier est fréquenté par des individus douteux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Francois,Thanks for your stay at our hotel and glad to know that it was a good one, but at the same time, we have noted your concerns and forwarded them to management. You can expect a further improved stay next time. Visit us again soon.Sincerely,Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2022 sur Hotels
Horrible ! Je n'ai jamais vu une chambre dans un tel etat et avec une telle odeur. Hôtel à fuire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2022 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We are always looking to improve the guest experience, and take feedback from our guests seriously. In an effort to better improve our property, we have shared your message appropriately within the team. We do hope to see you in the future so that we can revamp your vision of our hotel. Sincerely, Hotel Manager.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Noah,Thank you so much for the perfect rating! We're thrilled to hear you had a great experience with us. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay!Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Phoenix

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Overall is good and clean room for couple of night stays. Under building parking is a little tight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback! We're pleased that you found the room clean and comfortable for your stay. We appreciate your note about the parking, and we'll take that into consideration. We hope to welcome you back soon!Sincerely, Hotel Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Staff booked my room to another couple and that couple opened my room while i was in the room resting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I sincerely apologize for the confusion and inconvenience caused by the room booking error. This is a serious issue, and we will be addressing it immediately with our team to prevent it from happening again. Thank you for bringing this to our attention.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Dft
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks so much for your very kind feedback. I sincerely appreciate your 3 star rating, and I am pleased you had a nice experience with us. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again. Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur de Medford

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 3 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Grants pass

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the 5-Star rating. We strive for 100 % guest satisfaction, and I’m very glad you were so satisfied. We believe to provide a great combination of comfort, convenience, amenities, and value to our guests and clearly, you agree. I hope that if your travels bring you to this area again you will stay with us. Serving guests like you make being in this business a true pleasure. Sincerely, Hotel Manager