Note fondée sur 876 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2023 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chor-Huy,Thanks for staying we hope you return soon.Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danette,Thanks for staying. My staff and I look forward to your return.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Loved it all ,customer service was excellent, very friendly and nice .Amazing and beautiful Place to stay .After all what we went through the days before,It really paid off our stay that day Beautiful property excellent very neat and clean . Spa and the pool I really needed at least 1 day of this vacation to be better.And staying here was the best..Relaxing and thats all I needed was to just relaxed and heal..Thank you My families enjoyed it and We will be back..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Wilma,Thank you for staying and taking the time to comment. I am thrilled that you had a great stay. My staff and I hope that you will return soon.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Good staff, very clean, there was a concert that weekend and it was still a very nice place to stay at!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Giovanni,Thanks for staying. I am glad that you had a great stay. My staff and I hope we have the opportunity to serve you soon.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Justin,Thanks for staying. My staff and I hope you return soon.Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kaylee,Thanks for staying. My staff and I hope you return soon.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Great location for events at the Moda Center (less than a 10 minute walk). Out room was clean, comfortable and quiet inside. Highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rachel,Thank you for staying and taking the time to comment. I am glad that you enjoyed your stay and found our location perfect.Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Staff not at all helpful and poor customer service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Abikesh,Thank you for staying and taking the time to comment. I am sorry that your stay did not go well. I stand behind my product and service. Please do not hesitate to contact me if I can address any outstanding concerns.Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Very disappointed. This was not a cheap option, but it is old and run down, full of secret fees. Additionally, they use archaic check in process making it difficult to review extra charges. I’ll certainly never be back and warn others against staying here. The pictures look nice but you will be terribly disappointed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Janie,Thank you for staying, and I'm sorry your stay was not perfect. It is unusual to hear comments of this nature when reading our reviews. I am not aware of any secret fees. In fact, we have the lowest parking rates of our area hotels and offer the most services. Please get in touch with me directly if you need an explanation or if I can address a concern.Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
No bedside lamp on both sides of the bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ziggy L-General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick,Thanks for staying. My staff and I look forward to your return. Regards,