Note fondée sur 904 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Clean, great breakfast, good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. I am so happy to hear you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Super hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. I hope that you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2022 sur Expedia
Très bien situer prêt de tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback with us. I hope you enjoyed your stay and we hope you will come back and visit us again in the future.
par un voyageur
Publié le 26 mai 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 mai 2022 sur Expedia
Bien situé. La chambre était très bruyante, mal insonorisée. On entendait la machine à glace toute la nuit! Et les gens qui entrait la nuit!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize that your experience with us wasn't a better one.
par un voyageur
Publié le 20 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
The internet connection was the worst Ive encountered. When reported, front desk said nothing he could do about weak signal and shrugged us off.
The four of us were unable to use it.
Housekeeper never came to our room. Was in hallway and cleaning rooms but never cleaned ours. We had to empty our own trash, unacceptable and at a rate of $500 per night per room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. I am sorry to hear your stay was not a better one. I will be sure to pass the feedback along so we can make sure instances like these do not occur in the future.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
An average stay… thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear your stay with us was not a 4 or 5. If there is anything we could have done better or differently please let me know.