Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Pratique
Publié le 31 août 2023 sur HotelsHôtel de chaîne très propre avec un grand lit dans une immense chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Eden- Area Assistant General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Glad that you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur
excellent
Publié le 17 nov. 2018 sur HotelsHôtel propre et récent.
Chambre confortable, spacieuse et propre.
On entend un peu le bruit de l'autoroute depuis la chambre mais cela n'empêche pas de dormir.
petit-déjeuner buffet correct. Parking gratuit et gigantesque!
Excellent!
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Eden, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review for our property! We are glad you enjoyed your stay and look forward to seeing you during your next visit to Hillsboro.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Eden, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Large room great breakfast comfortable bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Eden, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Glad that you enjoyed your stay! Hope to welcome you again next time you visit the area.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review! We hope to see you again during your next visit to Hillsboro.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Hotel manager is a disgrace to Hilton.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Eden, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Sorry to hear that we cannot waived the cancellation fee for you since you you booked through third party and it was prepaid, prepaid reservation are not refundable!. Thank you again for staying with us! Hope you have a great day!
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Clean. Comfortable bed. Breakfast was full of options and the staff was nice. Quiet area. Though a bit of highway noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Eden, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy that your stay was enjoyable and appreciate all the positive comments about our products and services! We hope to see you again.