Note fondée sur 1 551 évaluations de clients

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4,0 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Très bon rapport qualité prix

Publié le 5 sept. 2018 sur Hotels
Belle suite avec chambre fermée. Personnel accueillant et parfait pour visiter Portlsnd et s’en aller avec la côte ouest!
4 sur 5
par un voyageur

Bon hotel pour déplacement professionel

Publié le 7 déc. 2017 sur Hotels
Les chambres sont spacieuses avec une kitchenette intégrée. La literie est très bonne. Le WiFi est disponible gratuitement. Le service est sympathique du café et des fruits sont disponibles gratuitement au lobby. Il n'y a pas de restaurant dans l'hotel. Seul le petit déjeuner est servi. Les environs n'ont aucun intérêt touristique.
4 sur 5
par un voyageur

Hotel calme, bon accueil.

Publié le 18 avr. 2017 sur Hotels
L’accueil est toujours détendu et serviable dans cet hotel. Il y a toujours des fruits ou des cookies disponibles à l'accueil. Les chambres sont bien équipées et calmes. Les chambres au rdc sont un peu sombres.
4 sur 5
par christophe

Publié le 14 janv. 2016 sur Hotels
Spacieux, environnement calme mais frigo et clim/chauffage un peu bruyants Petit déjeuner simple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2016 par Matt, Gestion de l’hôtel
Good morning and thank you for the review. I am happy that the room was spacious and the breakfast was up to your liking! We hope to see you again soon and have a wonderful day! Matt
3 sur 5
par Loic de France

Hotel vraiment pas exceptionnel

Publié le 11 juin 2014 sur Hotels
Un hotel bien situé à proximité d'Intel mais pas très confortable. Une climatisation et un frigo qui font énormément de bruit. Un petit déjeuné vraiment minimum
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2014 par Amy Healy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments regarding your stay at the Larkspur Landing Hillsboro. I apologize you had some noise issues with the air conditioner and refrigerator in your room. We are so grateful when guests let us know of issues in their rooms, so we might immediately fix noted issues. I again apologize if these issues made for an unpleasant experience. I do hope you will give us another try, we'd love to have you back as our guest! Amy Healy Area General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 déc. 2024
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024
When we arrived after 10pm, we were tired (after over 12 hours of driving) but we stood around and waited and waited and someone to come out from the back room because she was making coffee. I finally called the hotel and that got her out to the check in desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Emma Moore, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards. I apologize for the issues you faced while staying with us. Your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you. Thank you for choosing Larkspur Landing Hillsboro!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Friendly consistent staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Emma Moore, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns.Thank you for choosing Larkspur Landing Hillsboro!
5 sur 5
par un voyageur

Nice staff

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Super nice staff !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Emma Moore, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. Your comments will be shared with our entire staff. We are very glad to know you were pleased with your overall stay. We look forward to hosting your stay once again and continuing to meet your expectations. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you if you have any questions or concerns.Thank you for choosing Larkspur Landing Hillsboro!
4 sur 5
par un voyageur

Cleanliness of room

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
The room had dirty items (linens,garbage) left in the room. Also, the cabinet where the garbage was was broken and we kept running into the broken door.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Emma Moore, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our survey. Your feedback is essential in our effort to improve our service standards. I apologize for the issues you faced while staying with us. Your comments have been shared with the appropriate departments so that they may be addressed. Please feel free to contact me directly and it will be my pleasure to assist you.Thank you for choosing Larkspur Landing Hillsboro!