Note fondée sur 708 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Globally nice

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Staff when check in was mean and rude The other staff was nice and helpful Room was clean and comfortable But it was really noisy bc of raceway (race car did sth at 4AM which woke us all up) and some clients were noisy Otherwise nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2022 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Angela,We appreciate you sharing your experience with us. We're happy to hear you enjoyed your stay and that our staff was helpful, and we look forward to seeing you again soon.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Echo,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sasha,We extend our sincerest apologies for any inconvenience caused.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Frendly desk clerk, easy check in,and though my flight in was delayed they held my reservation till 4 am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels