Note fondée sur 367 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 août 2023 sur Expedia
Je croyais avoir reserver à Portland dans le Maine. Je ne me suis pas presenteé à cet hotel. Je donne une mauvaise à Expedia qui me me permet pas d'annuler. La reception de l'hotel est tres comprehensive meme ai mon anglais est mauvais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Caroline,Thank you for sharing your experience. We understand the confusion regarding your reservation. We're glad to hear that the hotel's reception was understanding and accommodating despite the language barrier. Your feedback is important, and we hope any future travels go more smoothly for you. If you have any further concerns or questions, feel free to reach out to us. Safe travels!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Philadelphia
Publié le 15 sept. 2024
uncertain about safety in area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We're glad you had a generally positive stay. We understand your concerns about safety, and we strive to ensure a secure environment for all our guests. We’re continuously working on enhancing safety measures and appreciate your feedback. If you have any specific concerns or suggestions, please let us know.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Nice !!!! Very clean and friendly guys in office new staff in rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your glowing review! We’re thrilled to hear you found our hotel clean and our staff friendly. It’s great to know that our efforts to maintain a welcoming environment are appreciated. We look forward to your next stay!Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear that you had an exceptional experience during your stay. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another outstanding visit.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
It’s good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 4/5 rating! We’re pleased to hear that you had a good experience. If you have any additional feedback or suggestions for improvement, we’d love to hear them. We look forward to welcoming you back and providing an even better stay in the future.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur de Hoschton
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the 4/5 rating! We’re glad to hear that you had a good experience. Your feedback is important to us, and we hope to make any necessary improvements to achieve a perfect score. We look forward to welcoming you back for an even better stay.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're disappointed to hear about your recent stay. Please know we take your feedback seriously and will strive to enhance our guest experience.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Great location near the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the perfect 10 out of 10 rating! We’re thrilled to hear that you enjoyed our location near the airport. Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back for another excellent stay.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your 4/5 rating! We’re glad to hear that you had a positive experience. If you have any suggestions on how we could make your next stay even better, please let us know. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The hotel staff provided efficient customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear that you found our staff’s customer service efficient. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely, Hotel Manager