Note fondée sur 1 210 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Parfait !
Publié le 6 juill. 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Merci, Morgane! Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate the high score and we look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Hossam, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate the high score and we look forward to welcoming you back in the future!
par un voyageur
Déçus par la chambre
Publié le 23 mai 2023 sur HotelsDéçus par la chambre , toute petite et soit disant « donnant sur cour » alors que la fenêtre donnait sur un chambre voisine , en direct!!
Voir photos jointes .
Sinon l’hôtel était propre et joli.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Shea , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry to hear you were disappointed with your room but we are pleased to hear you enjoyed our hotel spaces! We hope you will give us another chance and visit us in the near future, Sincerely, Portland Harbor Hotel
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Bel hôtel très bien situé dans la ville, à proximité de tout. La chambre était très belle et propre. Le staff gentil et serviable.
Vraiment, c'était parfait ! Nous reviendrons assurément.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Will MacIntosh, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review! We look forward to seeing you when you come back!
par un voyageur
Publié le 22 juin 2022 sur Expedia
Le lieu et le quartier agréable!
Le bruit compte tenu des rénovations dans l’hôtel le matin des 07:00 heures et le bruit extérieur le soir
Lumières de la salle bain non fonctionnelle ainsi aucune ventilation
Pas de caf3 à la chambre
Nourriture du déjeuner ainsi que le café piètre qualité
Stationnement très onéreux
Pour des nuitées à 1000,00 par jour très dispendieux en terme qualité rapport prix
Bref décevant!
Très dispendieux
par un voyageur
Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
The hotel itself is pretty great and the beds and pillows are fantastically comfortable. In normal times this must be a great experience. However, due to the current situation they suffer from a lack of personnel and therefore they will not (even if you ask nicely) make the room at any time during your stay. Even asking them to bring new towels and empty the trash seemed above their capacity. During our three day stay it was impossible to have them refill the coffee machine and the stairs were blocked due to constant renovations making the only (and super slow) elevator the only option for all guests. At close to 300$ a night we were honestly expecting more. Hopefully things go back to normal soon as I'm sure that in normal circumstances this hotel is perfectly fine.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2024
Room had a horrible smell, something dead/rotting in the room. Think dead mouse under furniture in the summer. Staff offered to provide an air purifier. Couldn’t get me a similar room. Had to be downgraded. Room condition awful. Switches loose and falling out of sockets. Shower was scalding nearly burned. No safety. Awful experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback, Juan. We sincerely apologize for the unpleasant experience you had during your stay. I can assure you that our team is addressing the issues you mentioned. Ensuring a clean, comfortable, and safe environment for our guests. Regarding the air purifier and room downgrade, we understand how frustrating this must have been, and we regret that we couldn’t meet your expectations for a room change. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back for a stay that better reflects our high standards.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Excellent in all areas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Celeste, Thank you for the 5 out of 5 review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future. Best, TaganFront Office Supervisor
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Great location. Walked everywhere! Room clean and touch of nautical. Loved pantry on floor - good for quick snack.
Would recommend highly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Thomas, Thank you for the 5 out of 5 review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future. Best, TaganFront Office Supervisor
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Loved our stay in Portland!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Tami, Thank you for the 5 out of 5 review. We are delighted you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back in the future. Best, TaganFront Office Supervisor