Note fondée sur 1 148 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Parfait !

Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Merci, Morgane! Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate the high score and we look forward to welcoming you back in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Ana, Gestion de l’hôtel
Hossam, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate the high score and we look forward to welcoming you back in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Déçus par la chambre

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Déçus par la chambre , toute petite et soit disant « donnant sur cour » alors que la fenêtre donnait sur un chambre voisine , en direct!! Voir photos jointes . Sinon l’hôtel était propre et joli.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Shea , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are very sorry to hear you were disappointed with your room but we are pleased to hear you enjoyed our hotel spaces! We hope you will give us another chance and visit us in the near future, Sincerely, Portland Harbor Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Bel hôtel très bien situé dans la ville, à proximité de tout. La chambre était très belle et propre. Le staff gentil et serviable. Vraiment, c'était parfait ! Nous reviendrons assurément.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Will MacIntosh, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review! We look forward to seeing you when you come back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2022 sur Expedia
Le lieu et le quartier agréable! Le bruit compte tenu des rénovations dans l’hôtel le matin des 07:00 heures et le bruit extérieur le soir Lumières de la salle bain non fonctionnelle ainsi aucune ventilation Pas de caf3 à la chambre Nourriture du déjeuner ainsi que le café piètre qualité Stationnement très onéreux Pour des nuitées à 1000,00 par jour très dispendieux en terme qualité rapport prix Bref décevant! Très dispendieux
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2022 sur Expedia
The hotel itself is pretty great and the beds and pillows are fantastically comfortable. In normal times this must be a great experience. However, due to the current situation they suffer from a lack of personnel and therefore they will not (even if you ask nicely) make the room at any time during your stay. Even asking them to bring new towels and empty the trash seemed above their capacity. During our three day stay it was impossible to have them refill the coffee machine and the stairs were blocked due to constant renovations making the only (and super slow) elevator the only option for all guests. At close to 300$ a night we were honestly expecting more. Hopefully things go back to normal soon as I'm sure that in normal circumstances this hotel is perfectly fine.
5 sur 5
par un voyageur de Fernandina Beach

Publié le 6 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Samuel, Thank you for your positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon! Best, TaganFront Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Robin, Thank you for your positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon! Best, TaganFront Office Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Well Manged
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Portland Harbor. Your kind words and positive feedback mean a lot to us and are truly appreciated by our entire team.It was a pleasure having you with us, and we’re delighted that we could make your visit memorable. If there’s anything more we can do for you or if you have any suggestions for future stays, please don’t hesitate to let us know.We look forward to the opportunity of welcoming you back soon!Warm regards,TaganFront Office SupervisorPortland Harbor Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Wonderful property and great location. Only reason 4 stars instead of 5 is because our patio was unclean…empty beer cans and coffee cups. Would still stay again if we ever found ourselves in the area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Tagan, Gestion de l’hôtel
Dear Kelly,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at Portland Harbor Hotel. I’m very sorry to hear that you found the patio to be unclean.We take cleanliness very seriously, and it is disappointing to learn that we did not meet our usual high standards during your visit. Please know that we have addressed this issue with our housekeeping team to ensure that all outdoor areas are thoroughly cleaned and maintained.Your feedback is crucial in helping us improve our services, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a much-improved experience.If there is anything else you would like to share or if you have any further concerns, please do not hesitate to contact us directly.Thank you again for your comments.Best regards,Tagan Front Office SupervisorPortland Harbor Hotel