Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce n'est pas (plus) un 5 étoiles

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
Hôtel 5 etoiles soit-disant, nous voulions nous faire plaisir dans un lieu d'exception, mais cet hôtel n'a pas dû être évalué depuis longtemps. Au mieux un 4 étoiles, gros problèmes de finition un peu partout (peinture défraîchies, plantes en plastique...), pas les accessoires d'un 5 étoiles que l'on aurait pu attendre dans la chambre, tout est payant (eau y compris...). Personnel à la réception aimable à première vue mais il faut faire attention à la facture, les avantages disparaissent au moment de payer, sans compter qu'il a complètement snober mon épouse à l'arrivée et au départ. Nous nous attendions à beaucoup mieux, c'est pourquoi nous ne recommandons pas. Le quartier peut être un peu anxiogène après quelques mètres. Seul le voiturier joue son rôle efficacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par William, Gestion de l’hôtel
Dear Thibault,Sentinel is a historic boutique hotel in downtown Portland, Oregon. We pride ourselves on our quirky features, which make us a unique choice for travelers seeking an exceptional experience. While we understand that our style may not appeal to everyone, we want to clarify that we do not have any hidden fees or secret charges. Transparency is essential to us, and we make sure our guests are aware of any additional costs.Like mini five-star hotels, we do charge for certain amenities, such as minibar water. However, we provide plenty of complimentary water in public areas for guests who prefer not to pay for it. Additionally, our rooms come with complimentary coffee service, and you can enjoy the same in our lobby. Don't miss our complimentary wine hour, where you can unwind and socialize.Our hotel offers a range of wonderful amenities and services, including free bike rentals for exploring the city, a state-of-the-art fitness facility, and more. It's unfortunate that you didn't take advantage of these offerings during your stay.Regarding our staff, we assure you that none of our team members are snobbish. We prioritize treating every guest with the utmost hospitality, creating memorable experiences. We apologize if there was any miscommunication or oversight during your visit. We appreciate your feedback and will continue to improve to meet our guests' expectations.Thank you for sharing your thoughts, and we hope you'll consider staying with us again in the future. William
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2019 sur Hotels
Business trip Room noisy because of AC system in the courtyard
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2019 par Omar C, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay! We take great pride in providing exemplary service and experiences during your time with us but it seems as though we have missed our mark, and for that we apologize. We look forward to your next stay in Portland and hope you choose Sentinel once more, as we believe this is something we can absolutely rectify and prevent for you next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Eunice, Thank you for your patronage. We hope you can come stay with us again during your next visit to Portland.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Very nice ambiance. Corner room is very spacious. Jake’s Grill restaurant was very good. Ideal location to walk around to check out sites. Great customer service at front desk.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed our beautiful Corner King Suite's amazing view of Portland, OR! Our staff loves providing great service and are happy to hear you had a wonderful experience here at Sentinel!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
We are so glad to hear that you enjoyed your stay here in Portland, OR! We hope to host you again soon, take care!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us here in Portland, OR! We look forward to hosting you again and hope to see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Wonderful old hotel with excellent service. Great restaurants nearby. The only negative is the high number of homeless people walking around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and we look forward your next return visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
We are so glad you enjoyed your stay with us, here in Portland, Oregon! We look forward to hosting you again, see you soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay here in Portland, OR! We hope to host you again, take care!
5 sur 5
par un voyageur

Green day

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Beautiful place cool inside lots of carved wood grand staircases clean big rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Dylan, Gestion de l’hôtel
Our hotel is over 100 years old, there's always something to look at here and we are glad you made the most of it!