Note fondée sur 554 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Expedia
on a pris une chambre dans cet hotel car nous y allions pour un anniversaire . l'ensemble est correct mais nous avons payé assez cher et le rapport qualité prix n'y etait pas vraiment. L'espace piscine est en renovation et ca fait tres chantier même s'ils ont fait l'effort de la garder accessible ce qui est appréciable. On était au 3e etage, un temps ensoleillé de Mai il faisait tres chaud dans la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par George Leahy, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest,Thank you for your feedback regarding your recent stay at our hotel. We appreciate your comments and are glad to hear that you found the overall experience to be satisfactory.We apologize if you felt that the value for money was not up to your expectations. We continuously strive to offer competitive rates and provide a quality experience for our guests.Regarding the pool area renovation, we understand that it may have caused some inconvenience during your stay. However, we are pleased to hear that our efforts to keep it accessible were appreciated. We are working to improve the facilities for the comfort and enjoyment of our guests.We apologize for any discomfort you experienced in your room due to the temperature. We will take your feedback into consideration and explore ways to improve the climate control in our rooms.We appreciate your feedback as it helps us identify areas where we can enhance our guests' experiences. If there is anything else we can do to assist you or if you have any further suggestions, please feel free to let us know.Thank you for choosing our hotel for the birthday celebration, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Best regards,George LeahyHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Tres bien

Publié le 23 mai 2022 sur Hotels
Tres bon hôtel Grosse struture Tres propre Personnel adorable Excellent petit déjeuner Salle de bain veillissante
5 sur 5
par un voyageur

Excellent séjour

Publié le 19 déc. 2021 sur Hotels
Excellent séjour pour un court passage Service de qualité et un excellent petit déjeuner Décorations de Noël au top. Seul petit bémol : moquette au sol un peu sale
5 sur 5
par Hervé

Très bel hôtel

Publié le 20 juill. 2017 sur Hotels
Très bel hôtel, très confortable et joli, très bien la piscine et ses horaires d'ouverture. Côté restauration, nous n'avons pas pu apprécier car plus de service au delà de 21h00... Même au Pub, plus possible de manger, heureusement qu'ils servaient encore les boissons....donc on a bu....de la Guiness... Sinon tout est OK, j'y retournerai sans problème.
4 sur 5
par PAMELA de Chevire le Rouge 49

Étape de grand confort

Publié le 3 sept. 2015 sur Hotels
Etape de grand confort avec un personnel à l'écoute. Attention pour ceux qui ne parlent pas un mot d'anglais, les dialogues ne s'effectuent qu'en anglais. En résumé une nuitée de rêve.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2012 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice hotel parking expensive

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Additional €22 for parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par George Leahy, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for the terrific review! We are delighted to see that you had a fantastic experience here with us. If you book on a breakfast package we include your parking! We look forward to welcoming you back with us again. Kind Regards,George Leahy,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par George Leahy, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for the terrific review! We are delighted to see that you had a fantastic experience here with us. We look forward to welcoming you back with us again. Kind Regards,George Leahy,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The steakhouse was fabulous and very reasonably priced. Restaurant in the hotel however was a bit steep even for Ireland! Place was clean and staff were nice. Parking was €16 overnight, however if you bought breakfast (€12 pp) it was free. One minor point, there is no shampoo in the showers in the leisure centre so do bring some.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par George Leahy, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience with us! I’m delighted to hear that you enjoyed your meal at our steakhouse and found it to be fabulous and reasonably priced. It's also great to know that you found our hotel clean and our staff friendly.I appreciate your feedback regarding the restaurant pricing, and we continually strive to provide quality dining options for all our guests.Thank you for the heads-up about the lack of shampoo in the leisure center showers; I will ensure this is addressed with our team. Your insights are invaluable in helping us improve.We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!Warm regards,George LeahyGeneral ManagerThe Midlands Park Hotel
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Great hotel right in the center of town. Stayed there for a wedding and it was perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par George Leahy, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you very much for the terrific review! We are delighted to see that you had a fantastic experience here with us. We look forward to welcoming you back with us again. Kind Regards,George Leahy,General Manager