Note fondée sur 68 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Nous avons passé unntres bon sejour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Dear Gaelle , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your opinion of Aparthotel Oporto Anselmo with us.We hope to be able to welcome you in the near future.Yours sincerelyRosa silva
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Dear Gabrielle, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your opinion of Aparthotel Oporto Anselmo with us.We hope to be able to welcome you in the near future.Yours sincerely,Rosa silva
par un voyageur
Publié le 11 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2023 par Anselmo, Gestion de l’hôtel
Dear guest and client,Thank you very much for sharing your opinion of Aparthotel Oporto Anselmo with us.We hope to be able to welcome you in the near future.Yours sincerely,
par un voyageur
Survendu
Publié le 31 août 2021 sur HotelsL hôtel indique aparthotel de luxe ce qui n est pas du tout le cas. Il est convenable par le confort de ses apart et sa situation mais en terme de service on est très loin du luxe. Parking insuffisant et places minuscules, accueil que de 9h a 18h, ménage à peu près….. c est un bon aparthotel mais déçus par rapport à ce qui est annoncé
par un voyageur de Pais
Publié le 3 août 2020 sur Expedia
Tres bon hotel. Chambre spacieuse rt agreable. Petit dejeuner moyen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2020 par Lia Pimenta, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mme Maria,
Je voudrais commencer par vous remercier d'avoir choisi l'Aparthotel Oporto Anselmo pour votre séjour à Porto.
Je tiens également, au nom de toute l'équipe, à vous remercier pour votre commentaire. Les commentaires sont très importants pour nous car le fait d'être positif encourage l'équipe à suivre son chemin. Dans le cas où votre commentaire reflète un certain mécontentement, cela nous permet d'être attentifs au travail quotidien de prise en charge et d'améliorer notre service.
Sincères amitiés,
L'équipe de l'Aparthotel Oporto Anselmo
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Very nice and spacious. Only downside was that our AC did not work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Raquel Rocha, Gestion de l’hôtel
Dear Vertonique,Thank you very much for sharing your experience at Aparthotel Oporto Anselmo with us. It was a pleasure to welcome you!We have taken note of your comments and thank you for the opinion you have shared with us, as this is the only way we can improve our service delivery and continue to be successful. We take this opportunity to inform you that your notes, have our best reception with the aim of improving the quality of our facilities, thank you.We hope to be able to receive you again in the near future.Yours sincerely,
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Wir waren trotz leicht verspäteter Anreise herzlich willkommen. Wir erhielten sogar ein Upgrade auf ein Apartment mit Jacuzzi.
Das Apartment war wirklich toll! Großzügig, sauber, einfach sympathisch!
Wir würden jederzeit wieder kommen. Danke für den tollen Aufenthalt!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Raquel Rocha, Gestion de l’hôtel
Dear Doris,Thank you very much for sharing your experience at Aparthotel Oporto Anselmo with us. It was a pleasure to welcome you!We have taken note of your comments and thank you for the feedback you have shared with us, as this is the only way we can improve our service delivery and continue to be successful.We hope to be able to welcome you again in the near future.Yours sincerely,
par un voyageur
6 nights in Porto
Publié le 23 sept. 2024 sur HotelsWe had 6 nights at Oporto Anselmo and the location, rooms, service, facilities and surrounding area were spot on. You can Uber anywhere for €4, plus if you are under 50, it is only a gentle 8 minute stroll downhill into town!! Uber back!!
There are plenty of good restaurants and bars within 2-3 minutes of apartments, plus 2–3 good cafe / bakeries for breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Raquel Rocha, Gestion de l’hôtel
Dear Peter,Thank you very much for sharing your experience at Aparthotel Oporto Anselmo with us. It was a pleasure to welcome you!We have taken note of your comments and thank you for the feedback you have shared with us, as this is the only way we can improve our service delivery and continue to be successful.We hope to be able to welcome you again in the near future.Yours sincerely,
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
We enjoyed our stay there was some loud music a couple of nights not sure where from up the street. Other than that it was very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Dear Mark , Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your experience at Aparthotel Oporto Anselmo with us. It was a pleasure to welcome you!We have taken note of your comments and thank you for the opinion you have shared with us, as this is the only way we can improve our service delivery and continue to be successful. We take this opportunity to inform you that your notes, have our best reception with the aim of improving the quality of our facilities, thank you.We hope to be able to receive you again in the near future.Yours sincerely,Rosa silva
par un voyageur de Mississauga
Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Air conditioner work very poorly, super hot in the room
We had the ground floor room... our bedrooms were in the basement, no light and very muggy - like a dungeon
The provided breakfast is terrible... better not to provide, just provide water bottles instead
Do not recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Dear Shiv, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for sharing your experience at Aparthotel Oporto Anselmo with us. It was a pleasure to welcome you!We regret that the service provided did not meet your expectations so we take note of your comments and genuinely appreciate the feedback you have shared with us, as this is the only way we can improve our quality of service.We hope to be able to welcome you back in the near future so that we can improve your opinion about our hotel.Yours sincerely,Rosa silva