Note fondée sur 430 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Philippe, Thank you in advance for sharing your experience, which deserved our best care and attention. On behalf of the whole team, we are grateful for your words and the score you have given us, a reflection of what we believe was a stay that lived up to your expectations. Thank you for your preference,
par un voyageur de Chambly
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Un hôtel incroyable à découvrir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Joel,Thank you for your very positive evaluation, a reflection of what we believe was a stay that lived up to your expectations. On behalf of the whole team, we are grateful for your preference and look forward to your next visit!
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Chambres très confortable, petit déjeuner buffet excellent, bon service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Bruno, Thank you for sharing your experience, which deserved our best care and attention. From the satisfaction reflected in your words, we believe we have fully met your expectations. On behalf of the whole team, we are grateful for your preference and look forward to your next visit!
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Superbe hotel bien situé sur le bord de l’eau. Terrasse sur le toit. Resto sur place. Personnel incroyablement gentil et professionnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Marie,Thank you for your very positive comment and evaluation, a reflection of what we believe was a stay that lived up to your expectations. On behalf of the whole team, we are grateful for your preference and look forward to your next visit!
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Alaa,Thank you for your very positive evaluation, a reflection of what we believe was a stay that lived up to your expectations. On behalf of the whole team, we are grateful for your preference and look forward to your next visit!
par un voyageur
Excellent place to be in the middle of everything
Publié le 13 août 2024 sur HotelsVery comfortable, well located and clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Nadine,Thank you in advance for your very positive review, a reflection of what we believe to have met your expectations. Thank you for your preference, we look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your very positive evaluation, which deserved our best attention and care. We hope that you had the opportunity to enjoy our facilities and city areas to the full. Thank you for your preference, we hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par NEYA Hotels Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Isabelle, Thank you for your very positive rating, a reflection of what we believe was an experience that met all your expectations. On behalf of the whole team, we thank you for your preference, and hope to see you again soon.
par un voyageur
decevant pour un 4 etoiles
Publié le 29 mai 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Neya Hotels team, Gestion de l’hôtel
Chère Madame Sandrine, Nous vous remercions pour votre commentaire.Nous sommes désolés d'apprendre que votre séjour dans notre hôtel n'a pas répondu à vos attentes.Nous aimerions également vous informer que nous travaillons dur chaque jour pour dépasser les attentes de nos clients.Nous espérons vous accueillir de nouveau à NEYA Porto dans un avenir proche pour vous montrer les améliorations continues que nous apportons chaque jour.Nous vous prions d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de nos salutations distinguées,
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Neya Hotels team, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Isabelle, Thank you for your positive feedback, we hope that your stay met your expectations. On behalf of the whole team, we are grateful for your preference!