Note fondée sur 222 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Magnifique sanctuaire isolé !
Publié le 24 juin 2019 sur HotelsHôtel situé dans un sanctuaire. La beauté naturelle du site a été conservée et rénovée !
Le restaurant à côté de l’hôtel est excellent ! Il faut prévoir de manger la haut car c’est 20-25 Minutes de voiture sur des routes sinueuses pour rejoindre le village le plus proche.
par Couple d'age mur de canada
Publié le 20 juin 2014 sur Hotels
Wifi NUL
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Bel endroit
Publié le 9 janv. 2013 sur ExpediaTout était bien. La chambre pour 4 personnes : 2 chambres.
par un voyageur
Portrush break
Publié le 23 sept. 2024 sur HotelsStraightforward, traditional seaside hotel, reminded me of the ‘70s guest house.
Lots of stairs, no lift
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
We enjoyed our stay at the port. It was clean, staff was friendly, food was lovely and great location. The only thing i could say was negative was all them stairs! A lift would be perfect. i am only late 30s n was out of puff each time i got to my room, god help anyone older or with breathing problems. And in the rooms it would be perfect if there was a small fridge to keep water and refreshments cold. But overall a good hotel and we would stay again.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Reception staff were fantastic and so helpful. The room was ok and the TV showed Netflix but this did not work. Old coat hangers on the roof top over looking window not great.
The breakfast was weird as you could not get additional items, even if you offered to pay for them. Plus I took a banana for my round of golf to then be informed that you are not allowed to take food items away.
The breakfast was actually good but the strict rules are not great service and in an age where you can customise things, they need to think about this.
Overall ok but they could do so much better.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia