Note fondée sur 349 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2022 sur Expedia
Air climatisé portatif tres bruyant ! Problemes electriques 2 soirs sur 2 Pas de tele et de climatisation pendant 2-3 h le 2 ieme soir et 30-40 minutes le premier soir Tres decevant
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Very great hospitality. Very unique stay. Close walk to everything, shops, resteraunts and waterfront.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Hi Michael,We so appreciate you sharing your experience with us. We strive every day to keep our best guests (like you) happy. So thank you from the entire family of Lark Hotels, AWOL, Blind Tiger, and Bluebird Hotels. We can't wait to see you again. Until then, safe travels!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Hey Kevin,Thanks for making yourself at home with us. We hope to see you on your next Lark! Until then, take care.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Fabulous staff! Shout out to James!!! Thank you for a wonderful stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par MS, Gestion de l’hôtel
Thanks for the awesome review, Sharon! We really appreciate you taking the time to share your experience with us. Cheers!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The area is excellent for a weekend stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Staff was wonderful and so helpful in directing us to the highlights of the city. The lobby was so inviting with snacks and coffee. Room was very comfortable
1 sur 5
par un voyageur de attleboro

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Contactless key app did not work when we returned to the room after dinner. Problem solved nicely after calling hotel rep. Morning person working in reception was not in good spirits, complained about not having help doing his job. Nice location, staff responsive otherwise.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Property was nice. Close to everything to see.