Note fondée sur 181 évaluations de clients

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4,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 nov. 2019 sur Hotels
Parfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 nov. 2019 par Steve, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to review your stay. We are delighted you enjoyed Ashby’s. Steve and Mubi
5 sur 5
par un voyageur

Séjour portsmouth

Publié le 19 juill. 2019 sur Hotels
Très agréablement surpris. Grande chambre avec un grand lit, superbe espace commun et proche de tout. Pas de petit déjeuner mais cuisine disponible pour se préparer de bon petit plat. Les propriétaires sont très prévenant et sympathique. Nous conseillons pour qui veut quelques chose d'un peu différent des ennuyeux hôtels habituels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2019 par Steve, Gestion de l’hôtel
Vincent - thank you for your review and the lovely feedback. We appreciate your comments and are delighted you enjoyed your stay with us at Ashby’s
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review. We saw the comments in the guest book regarding the rear doors being locked, which meant you had to walk to the rear car park. We had put a notice up at reception to let customers know that there was an issue with the automatic locking due to a fault that meant we had to use a physical lock. It was only for one night whilst we had the Paxton door fixed. We note to that a guest had used their own credentials on our firestick which meant you couldn’t access your program this has been reset. Apologies for any inconvenience caused.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Lovely room and hosts!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Dean, so pleased you enjoyed your stay with us. We hope to see you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
James thanks for booking with us. So glad you enjoyed your stay and thanks for the rating
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hi Brendan, thanks for the feedback and delighted you enjoyed your stay with us. Hope to see you in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Thanks for leaving a rating of your stay at Ashbys Douglas. We are really happy that you enjoyed your stay with us and we just wanted to say “Thank You” for booking with us and we hope to see you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
The setup was first class for us, very decent games / bar and kitchen area ... Host was excellent, will be rebooking next time we are down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hi Garry, so pleased you enjoyed your stay with us at Ashbys. Thank you for booking and hope to see you again. Steve & Mubi
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Hayley, thanks for rating Ashbys 10/10. We are delighted you enjoyed your stay and wanted to thank you for staying with us
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Steve, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating your stay at Ashbys. We are delighted you enjoyed your stay with us.