Note fondée sur 231 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
80 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
It's a good place to spend couples days, fair prices, just my room has the bathroom damage ,but still good place to stay, friendly staff and clean rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Juan,It is our mission to deliver top-notch service, and we are so happy to hear that it has not gone unnoticed. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to send them our way.Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Luz, We appreciate for positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Luz, Thank you for the great rating!! Kaur J. #team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Room not ready and hair all over the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Brandan, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Practical and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sandra,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Hotel is not very clean, smells like smoke. Sheets on the bed were old and stich up. We had a room next to the elevator and the elevator was very noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Callister, Thanks for taking the time to provide us with your valuable feedback. Your comments are essential to us as we continually work to improve our services and the overall guest experience.We truly regret that your recent experience with us fell short of your expectations. In order to better understand and address your concerns, please reach out to us. Your feedback will enable us to make the necessary adjustments to ensure that future guests experience an enhanced stay with us.Natalie #team6
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
I didn’t like the wall sockets my plug wouldn’t stay in so I could charge it. The night we got there the smell of pinesol was overwhelming.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Deborah,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6