Note fondée sur 710 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 mars 2023 sur Expedia
Je vous aucunement d'aller dans cette hôtel. Piqueriez( Drogue) et très malpropre. Nous sommes repartie aussi tôt que nous sommes arriver car nous avions peur a notre sécurité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Chanelle, Thank you for taking the time to share your feedback and to acknowledge the efforts of our hardworking staff to be as accommodating, helpful and welcoming as possible. It is good to hear from you and we greatly appreciate that you have taken the time to share your experience at our hotel! We would love to have you back and we do hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 10 août 2022 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pierre, We appreciate your valued business and would love the opportunity to host your next stay. Thank you for your rating.
par un voyageur
Ramada a besoin d’amour.
Publié le 6 janv. 2022 sur HotelsL’établissement a vraiment besoin d’une bonne rénovation, les tapis des couloirs ont plus que besoin d’être changé. Séjour un soir de semaine, peu achalandé, il semblait y avoir que des habitués qui jouaient au vidéo poker et au pool. Service peu cordial, on avait l’impression de déranger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Know that your voice is of tremendous importance to us and we value your comments about our service and your comments about our pool. We hope to someday have another opportunity to host your stay.
par un voyageur
Publié le 26 oct. 2021 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to rate your experience. We would love to have the opportunity to provide you with an even superior experience so please come see us again soon!,
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
Stationnement et rénovation ...........................trop long le commentaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your feedback with regards to our hotel. We hope to see you again in the future. Thank you for your valuable business.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting us know about your stay. We are glad your stay met your expectations. We hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Perfect for what we needed!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Hello Stephen,Thank you for taking the time to let us know about your stay. We are glad we were sufficient for your needs, but would like the opportunity to earn that 5 of 5 rating in the future.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Overall a great experience. Amenities onaite are fairly scarce, but everything was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Hello Martin,Thank you for taking the time to let us know about your experience. We are glad you had a good stay. We hope to see you again when you come through the area.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
This is barely a two-star property, but it's the best option in the area. My bathroom light and hairdryer did not work for my entire 3-day stay, the room door security lock did not work, and the carpet was nasty. There were holes in the wall from the doorknob hitting it and huge water stains on the ceiling. Some rooms have been renovated and are better, but the property has a long way to go to reach even a three-star level.
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Pottsville is an interesting location, the Inn is during renovations and it doing a great job
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Tammy, Gestion de l’hôtel
Hello Lee,Thank you for taking the time to let us know about your stay. We are happy to know you think we are doing a good job with our renovations.