Note fondée sur 938 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
74 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Emilie, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF PLUS+ POUGHKEEPSIE and I are disappointed to see your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Sharma Red Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 janv. 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 janv. 2020 sur Hotels
Agréable,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci Zakaria, a bientôt on espère!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2019 sur Hotels
Considérant la catégorie d'hotel, nous avons été agréablement surpris du confort et de la propreté de la chambre. Au bon prix, nous y retournerons surement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Merci Eric!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2018 par Carol, Gestion de l’hôtel
Joane this is not our norm. Not sure what your issue with the hotel.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de ville de Québec

Publié le 21 déc. 2016 sur Expedia
Pour : Son confort et sa propreté
Contre : Insonorisation.
Très belle chambre. Spacieuse, tres propre, équipée d'un four micro-ondes et d'un frigo . Elle est un peu en retrait du centre et des autres hôtels et restaurants . Elle est située à 10 minutes en auto de la gare de train.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2017 par Carol, Gestion de l’hôtel
Yes we are off busy Route 9 which makes our location very quite. But we are centrally located to everything in the Hudson Valley. We have many restaurants within a 4 mile area.
5 sur 5
par Insalubre de Martin

Insatisfaisan

Publié le 23 oct. 2013 sur Hotels
Négtive !
4 sur 5
par Pascal de Trois-Rivières

Bon rapport qualité-prix

Publié le 12 août 2013 sur Hotels
Pour le prix, cet hôtel fait parfaitement le travail. Rien d'extraordinaire, mais des lits confortables, un service courtois et un bel emplacement.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Recordo, Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hey Victor,Thank you for taking the time to complete our guest survey. Red Roof appreciates your 5/5 score and comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn PLUS+ Poughkeepsie. Red Roof aims to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay.Thank you again for your review. It would be our pleasure for you to repeat your experience with us in the future.Sincerely,RecordoRed Roof ManagementRediresponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par LaTunde RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Victor,Thank you for taking the time to complete our guest survey. We appreciate your comments regarding your recent stay at the RED ROOF PLUS+ POUGHKEEPSIE. At Red Roof we are happy to know that you had a great stay with us. We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Feedback from our guests is always welcome at Red Roof as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.Sincerely,LaTundeRed Roof ManagementRediResponse Specialist