Note fondée sur 934 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2020 sur Hotels
Chambre très satisfaisante
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2019 par Ivan Malaver, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your top score!
5 sur 5
par un voyageur

trés bien

Publié le 15 sept. 2018 sur Hotels
L'accueil est sympathique, la chambre spacieuse et confortable. Nous étions au calme ce qui est important. Nous avons pu profiter de la piscine. Le seul petit bémol c'est que l'on est un peu isolé et loin des restaurants.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate the high rating you've given. Whenever you plan your next visit, we promise to provide the same level of comfort and convenience that made your stay exceptional this time. Best, Crawford Fleming, GM
4 sur 5
par un voyageur de Riverside

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Bryan, We are thrilled you enjoyed your stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Crawford Fleming, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Loved it, amaizing property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Nidia, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Crawford Fleming, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Staff outstanding. Room service great. Breakfast was good. Overall a wonderful place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Calvin, We appreciate you taking the time to share your experience with us. We love hearing that your stay was enjoyable. Our associates work to provide a pleasant visit to become your hotel of choice when in the area. We look forward to your return trip. Best, Corey Hamlin, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Rodelio, We want to provide every guest with a pleasant stay, so we're sorry that we let you down on this visit. We appreciate your review and hope to have the opportunity to deliver a more positive experience on a return trip. Thank you for staying with us. Sincerely, Crawford Fleming, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Stephanie, Providing the highest level of hospitality is our number one priority, and I sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to serve you better on a return visit. Sincerely, Crawford Fleming, GM
4 sur 5
par un voyageur de Irwindale

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
I can't believe they charge $16 for parking at this kind of area! Not gonna come back for sure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear chris, I am sorry that you were disappointed with the parking. In San Diego as in most large cities, parking is valued at a premium, and fees are required for the upkeep of the parking areas. Charges are typically kept separate from the room fees, as only some people who stay at the hotel have a car. We appreciate your review and hope you'll reconsider your return. Best, Crawford Fleming, GM