Note fondée sur 113 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
55 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Large, clean room.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Comfortable
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Was clean and good
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
checkin was a bit of a hassle as no one was there. phoned and no one answered. i was there early, however, and I knew that but I was hoping for early check-in or at least to drop some stuff off before visiting a friend further into town. no ice machine, one light was out, jeez maybe i should have given it a 2.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
No a/c so I appreciated the fan.. bed wasn’t very comfy..the fridge froze my milk(may be an operator problem) and I couldn’t figure out how to work the tv(again may be an operator problem)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
I liked everything about the property-room, bed, bathroom, grounds and friendly owner. I don't like Google telling people that this fine establishment is "permanently closed". Marland Motel is very much open for business.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Gibsons

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
stunk like cigarette smoke and had very old dirty looking furniture