Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent hôtel, emplacement parfait à Poznan
Publié le 18 mars 2024 sur HotelsUn des meilleurs hôtels que j'ai pu fréquenter.
Personnel très accueillant, superbe petit-déjeuner, très bon restaurant, piscine...
Très bon rapport qualité/prix
A 50 m. du fameux centre commercial de Poznan, et à 500 m. de la vieille place.
Vraiment parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Ewa Przystanowicz, Gestion de l’hôtel
Good morning,it feels so great to read such a positive opinion. We are happy that you enjoyed your stay with us and that our services met your expectations. Guest opinions allow us to improve our service. Thanks to them, we can also find areas for improvement.We invite you again and hope to see you soon.Sincerly, Ewa Przystanowicz, rooms division manager
par un voyageur de Montmagny
Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Endroit magnifique. Staff génial. Petit déjeuner délicieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Andersia Team, Gestion de l’hôtel
Good afternoon,thank you for your high note after stay in Andersia Hotel & Spa. We are happy that you enjoyed your stay with us.Andersia Hotel & Spa Team
par un voyageur
No pool. Bad smell.
Publié le 1 juill. 2023 sur HotelsThe pool is closed for 6 months so maybe you should remove the picture of it in second position?? Nobody check the bottom of the page to find out it is closed even less business travelers. You are obviously counting on people not seeing it because I saw so many people complaining at reception about the pool being closed and they didn't see it either.
Other than that please clean your carpets! Your room smell old and dirty!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2023 par Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, thank you for choosing our venue and taking the time to share your feedback about our hotel. We are pleased to hear that you found the reception staff accommodating and are sorry to hear that you were surprised by the closure of the pool. We try to keep our pages as up to date as possible in order to provide our customers with accurate information. Additionally, we take cleanliness seriously and will share and discuss any concerns about carpet cleaning with our housekeeping department. We strive to ensure all guests have an enjoyable stay, so please feel free let us know if there is anything else we can do for you during your next visit.Best regards.
par un voyageur
Publié le 24 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2023 par Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, thank you for your nice review. We are very pleased that you enjoyed your stay at Andersia Hotel & SPA so much. Hence, we look forward to having you stay with us again soon. Best regards, Marta Skrobańska, Marketing & Quality Manager
par un voyageur
Excellent
Publié le 12 janv. 2022 sur HotelsExcellent hôtel moderne et bien situé. Très bon rapport qualité / prix.
par un voyageur
Idéalement situé.
Publié le 31 déc. 2021 sur HotelsIdéalement situé dans le centre ville, proche de tout.
Magnifique piscine, jaccuzi et salles de sport.
Dommage que le bar soit si peu approvisionné en cette période Covid. Il ne propose presque rien.
par un voyageur
Super séjour
Publié le 1 nov. 2021 sur HotelsTrès bel hôtel en centre ville en face d'un magnifique centre commercial(un des plus beaux d'Europe)
Très belle chambre
Super petit déjeuner, piscine, sauna etc
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2021 par Bartosz Borowski, Hotel Director, Gestion de l’hôtel
Dear Clément, thank you for choosing our hotel and the highest rating, I appreciate it very much. I am glad that our facility met your expectations and the stay was a great one. So I invite you again. Regards, Bartosz Borowski, Hotel Director
par un voyageur
Parfait
Publié le 3 oct. 2021 sur HotelsHôtel confortable et bien situé.
Petit déjeuner copieux.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2021 par Bartosz Borowski, Hotel Director, Gestion de l’hôtel
Dear Bernardino, thank you so much for choosing our hotel, nice words and a high note. I am glad our hotel, its central location and a rich breakfast buffet met your expectations. Hope to host you back soon, all the best, Bartosz Borowski, Hotel Director
par un voyageur
Très bel hôtel
Publié le 5 août 2021 sur HotelsHôtel moderne situé en face du centre commercial Stary Browar.
Ville accessible à pied en 10 minutes.
Très bon accueil à la réception : nous avons été surclassé pour une de nos deux chambres. Très belle piscine et sauna. Très bon petit déjeuner mais le dîner fut moyen
Lit double queen, Matelas assez ferme et oreiller peu confortables car trop fins.
Salle de bain donnant directement dans la chambre avec porte vitrée mais panneaux japonais pour l’intimité.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2021 par Bartosz Borowski, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, thank you so much for choosing our hotel and the highest rate. I am glad our hotel and staff met your expectations. If you have any request, as e.g. additional or different pillows, please contact our Reception and we will react immediately. Hope to host you back soon. Best regards
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2020 sur Hotels