Note fondée sur 156 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour

Publié le 28 févr. 2021 sur Hotels
Les chambres ont une taille correcte avec tout le confort Elles demanderaient à être rafraîchies. Le petit-déjeuner était servi malgré la Covie Hôtel éloigné de Prague mais c’était mon choix Bon qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2021 par Martina / Hotel Aura Prague design & garden pool, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you very much for choosing our hotel and for your review. We are glad to know that you liked your stay with us and hope to have a chance to welcome you back soon. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Bo rapport qualité prix

Publié le 19 juill. 2020 sur Hotels
La chambre demanderait à être rafraîchie mais on trouve tout le nécessaire. La chambre demanderait à être un peu plus grande. Le petit-déjeuner est correct pour le prix. L’hôtel est excentré et loin du métro à pied
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2020 par Martina / Hotel Aura design & garden pool, Gestion de l’hôtel
Dear Patrick, Thank you very much for sharing your review. We are happy to know that you had an overall pleasant stay and hope to have a chance to welcome you back in the future. With kind regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2019 sur Expedia
Vers 10h on nous a presque mis dehors pour nous dire de partir du restaurant, l accueil pas tres chaleureux et ne garde pas les valises la journée si on veut visiter la ville !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2019 par Martina / Hotel Aura , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for sharing your review. We are sorry that we did not meet your expectations. From your review I can not recognize your travel date. If you left our hotel yesterday the reason why you can´t store your luggage is that our hotel is closed for Christmas holidays and there was nobody in the afternoon to pick up your luggage. Please accept my apology for any inconvenience. Kind regards,
3 sur 5
par un voyageur de Lyon

Publié le 9 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par Martina / Hotel Aura design & garden pool, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating Geraldine.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2019 sur Hotels
Très vieux. Rien au tour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Martina / Hotel Aura design & garden pool, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are sorry that you did not have a good experience with us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2019 par Martina / Hotel AURA, Gestion de l’hôtel
Dear Karine, Thank you for your review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2019 sur Expedia
Très bien !! Personnel très sympas mais c'est loin du centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par Martina / Hotel AURA, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for a nice rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2018 par Lidu, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your ranking. Hope to see you soon.
4 sur 5
par un voyageur de Melun

Publié le 1 oct. 2018 sur Expedia
Un peu éloigné du centre de Prague, hôtel en plein milieu d’ Zone d’activité commerciale , mais hôtel très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2018 par lidu, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for making a time to write a review. Hotel Aura
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
When we got to the room the windows were already open which made our room filled with bugs. No air conditioning which made the room super hot. Told staff about it and they offered a fan. We didn’t stay at all due to the poor condition our room was. Asked the front desk person if we could get a refund for our last two days and she told me she didn’t know and we would have to wait the next morning for the manager. We then stayed somewhere else until the next morning. The next morning I called and asked for the manager to which they replied “No, who is this?”. After that the call either disconnected due to bad WiFi or they hanged up on me. So then I tried to call back five times but no one answered. So me and my fiance took a car to the hotel to ask for the manager in person. This place honestly is very disgusting and the staff are very rude.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Team Hotel Aura design & garden pool, Gestion de l’hôtel
Dear McKenna,Thank you for taking your time to share your review. Naturally we are very sorry to hear that you were not satisfied with your stay with us. I would like to mention that the room you have booked does not have AC and this information is clearly visible on Expedia where you made your nonrefundable reservation. I am sorry that you did not notice this when you booked the room. Other thing is that you travelled in September and the outdoor temperature was around 15C and the rooms therefore did not need air conditioning. In addition, you were offered a fan which was refused.We are sorry that we did not meet your expectation.Kind regards,Team Hotel Aura design & garden pool