Note fondée sur 908 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Nathalia, Gestion de l’hôtel
Dear Simon, We appreciate the perfect rating! Thank you for staying with us.Kind regards, The Josef Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2023 par Negin Bakhshandehyar / Guest relations manager, Gestion de l’hôtel
Dear Francois,Thank you so much for the 5-star review. We're delighted to have met your expectations. Looking forward to serving you again soon!Best Regards,Negin Bakhshandehyar / Guest Relations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Pavla Kabrtova, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, thank you very much for staying with us and leaving this review. Have a wonderful Autumn ahead. Sending the kindest regards from the whole Josef Team!
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique

Publié le 28 janv. 2022 sur Hotels
Superbe hotel, très design, peut-être un peu trop, du coup un peu froid... Mais service au top.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2022 par Vaclav / Head Concierge, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine & Alexandre, Thank you for your nice review. We appreciate your feedback and look forward perhaps to your next stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2022 par Barbora Trousilova - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Poliana, thank you for giving yourself a time to leave us a review! I only wish you would have left more details about your experience so we would know what are the areas we should work on to deserve a better grade from you. Wishing you a wonderful New Year!
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 5 févr. 2021 sur Hotels
Toujours au meilleur niveau. Je reviendrai !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2021 par Barbora Vaclikova - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, it is always our pleasure! Thank you for taking your time to give us your feedback. Wishing you happy and safe February! Kind regards from the whole Team
5 sur 5
par un voyageur

Excellent service

Publié le 20 déc. 2020 sur Hotels
Excellent hotel, avec service très à l'écoute du client. Le room service est au top. Le petit déjeuner en temps de Covid très restreint. J'espère pouvoir revenir "après".
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2021 par Barbora Vaclikova - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, thank you for the marvelous review! Happy guests are the driving force that encourages us to keep going in these times. We cannot wait to welcome you back! Sending kind regards and take care.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel design très bien placé

Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
Chambre pas tres grande mais avec une sympathique terrasse et vue! C’est un design moderne mais pas froid. J’ai apprécié le mini bar, mais moins le petit déjeuner qui était servi dans l’autre hôtel... dommage de ne pas avoir été prévenu avant la réservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2020 par Barbora Vaclikova - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Catherine and Alexandre, let me thank you for sharing this wonderful review! We are truly glad you enjoyed the upgraded room as well as the property design we have been proud of for more than 18 years. Due to the fact that traveling has become rather moderate and the regulations of our state authorities are made on last minute basis, we are forced to make decisions regarding our operations based on that. Nevertheless how much is the situation unexpected and complicated in these strange times, our effort to make the stay of our guests unique and unforgettable stays the same, maybe even increases. We wish you a great fall and may you and your loved ones be safe and healthy. Kind regards from Prague!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2020 sur Hotels
A cause du COVID-19 j’ai été logé au Maximilian. Très bon hôtel mais peut-être moins design que le Josef An tous cas, très bonne expérience!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2020 par Barbora Vaclikova - Rooms Division Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, thank you for sharing your review. We are glad you have enjoyed your stay in Prague, though it was in our sister property, Maximilian Hotel. We hope we have a chance to host you in Hotel Josef in a future, when these strange times are over. Wishing you and your loved ones to be safe and healthy. Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Marika Riber, Assistant to Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear valued guest, Thank you for taking your time and reviewing Hotel Josef. We are happy you had a wonderful stay with us and a great time in Prague. I truly hope that we will have a chance to accommodate you again and meet all your expectations to get 5 star review. Best regards, Marika Riber