Note fondée sur 907 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
NA
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valentin,We sincerely appreciate your feedback, since knowing the opinion of our guests is very important to us - hopefully we will have a chance to welcome you in Panorama Hotel Prague again!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Super bon hotel meritant un 5 étoiles, chambre très propre, vue magnifique, petit déjeuner copieux et personnel super gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Amine,We are very pleased that you were fully satisfied with your stay in our hotel and we will do our best to always provide you with a perfect service! Once again thank you for such a nice review and we hope to see you soon again!Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2024 par Ivan Dvorak, General manager , Gestion de l’hôtel
Dear Fatiha,let me thank you for choosing Panorama Hotel Prague for your stay, and for your time to share your feedback with us. I am sincerely pleased that our services met your expectations overall and you enjoyed your stay in Prague and at our hotel. Let me hope for an opportunity to welcome you back. Sincerely yours, Ivan Dvořák General Manager
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Very confortable room
Spa access is definitely valuable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2023 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,First of all thank you for your very nice feedback, but mostly thank you for staying with us. We are very happy to hear that you had such a nice experience during your stay and to see you again in Panorama Hotel Prague would be a great pleasure for us!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager
par un voyageur
Un hôtel pour tour operator
Publié le 12 août 2023 sur HotelsUn service médiocre , des vagues de touristes qui se bousculent au petit déjeuner , une salade de fruits sorties directement de la conserve…
La chambre est vieillotte mais agréable .. et la station de métro est à 4 minutes
en résumé un hôtel qui fait le job lorsque le travail est à 2 minutes , mais devrait être réservé aux bus ( il en arrive une demi douzaine chaque soir ) …
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Regis,Thank you for your feedback. Even if not all the aspects of your stay were perfect, we do appreciate that you took your time to write us a review. We are sorry for the inconveniences that had occured during your stay and we will do our best to improve our services to the greatest satisfaction of all our guest. Best Regards, Ivan Dvořák, General Manager
par un voyageur
Publié le 1 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2022 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean Marc,thank you for your feedback - to know the opinion of our guests is crucial to us. We are sorry that we have not fulfilled your expectations according to your review. We would definitely appreciate to hear more details if possible, because the maximal satisfaction of our guests is our ultimate goal. We will do our best to improve our services!Best Wishes, Ivan Dvořák, General Manager
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2022 sur Hotels
J ai ete bien accueillie et le personnel est très à l'écoute. J'aurais souhaité que l'option piscine soit proposée au moment de la réservation car l'accès est payant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2022 par Ivan Dvořák, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We are pleased to receive a review from you. We appreciate your positive feedback and mostly that you enjoyed your stay in our hotel, especially when it comes to our well informed and friendly staff, even if some aspects were not completely as you wished for. It would be a pleasure for us to accommodate you in our hotel again!Sincerely, Ivan Dvořák, General Manager