Note fondée sur 28 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 mai 2024 sur Hotels
Très bel appartement avec vue magnifique sur la ville et le château au loin.
Propre et bien situé je recommande cette location.
Manque juste un grille pain pour qu’il soit parfait:)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Thank you for your wonderful feedback and recommendation! We're glad you enjoyed the apartment, the views, and the location. We appreciate your suggestion about the toaster.Best regards,Customer care team
par un voyageur
Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2023 par Klara, Gestion de l’hôtel
Dear Letitia,many thanks for rating us and providing feedback on your stay.With kind regards,Customer Care team
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The apartment is big in central Praga, with a complete kitchen, close to everything you don’t need to take bus or metro. We had a perfect stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your wonderful review. We’re delighted to hear that you had a perfect stay and enjoyed the spacious apartment and its central location in Prague. It’s great to know that the fully equipped kitchen and the proximity to everything made your visit even more convenient.We hope to welcome you back on your next trip to Prague!Kind regards,AdrezCustomer care team
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Una mejor limpieza al tapete de la cama y más toallas harían mucho mejor el lugar.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for sharing your feedback. We will make sure to pay closer attention to these details to improve the experience for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you again and provide you with an even more comfortable stay.Kind regards,AdrezCustomer care team
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The property was perfect for our family. It was very comfortable and had all the necessities. Even better, the location was amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Rasha,Thank you for your feedback! We’re thrilled the property was ideal for your family and that you found it comfortable and well-equipped. We’re also pleased you enjoyed the fantastic location.Best regards,Customer care team
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
I never went because I accidentally pushed the wrong button and selected the wrong month. It was non refundable. I immediately contacted Hotel.com and the property management were unsympathetic. I couldn't change my dates as they were fully booked. I made several attempts to contact the property both directly and through Hotel. Com but they do not acknowledge messages. So while it was my error it's a pity they are not more understanding. I even offered to meet them while in Prague the previous month to discuss the situation but no response. So while it was my error this shows something about the unwillingness of the property managers to discuss queries and solve problems.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par Veronika, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your experience. While we understand that mistakes can happen, we strive to offer understanding and flexibility where possible. We were only ablet o offer minimal help as we were fully occupied at the time.Your feedback is invaluable to us, and we will take it to heart in order to improve how we handle such queries in the future. Kind regards,AdrezCustomer care team
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Kasper,thank you for choosing us.Best regards,Customer care team
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Badeschlappen , Wattestäbchen und ein sauberes Bad hätten wir uns gewünscht ! Sonst hat alles gepasst vielen Dank .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Sinem, Thank you for your feedback. We appreciate your suggestions and are glad to hear that, overall, your stay was fine.Thank you for staying with us!Kind regards,Customer care team
par un voyageur de Alajuela
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Susana,thank you for your feedback.Kind regards,Customer care team
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Katka, Gestion de l’hôtel
Dear Abrar,thank you for rating us! Kind regards,Customer care team