Note fondée sur 343 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par Romana Kováčiková. , Gestion de l’hôtel
Dear Emmanuel, Thank you for your review. We hope to see you again in our hotel !
par un voyageur
Parfait à tous points de vue
Publié le 13 mai 2024 sur HotelsHôtel très bien situé car métro et tram à proximité. Confort parfait. Petit déjeuner incroyable de diversité et très qualitatif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Romana Kováčiková. , Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and that our hotel's location, comfort, and breakfast exceeded your expectations.Being conveniently located near the metro and tram stops allows our guests to explore the city with ease, and we're delighted that you found our accommodations to be comfortable and inviting.Our breakfast buffet is designed to offer a wide variety of high-quality options to suit every taste, and we're delighted that you found it incredible. We believe that starting the day with a delicious and diverse breakfast sets the tone for a great day ahead.Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can do to make your stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. Safe travels, and we hope to see you again soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Romana Kováčiková. , Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, Thank you for your review. Have a nice day!
par un voyageur
Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Romana Kováčiková. , Gestion de l’hôtel
Dear Bachir, Thank you for your review. Best regards,
par un voyageur
Buon hotel e ottima location
Publié le 25 juin 2023 sur HotelsBuon hotel e personale molto gentile e professionale.
Fermata del metro a pochi metri e comodissima per arrivare in centro città
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2023 par Marcela Fialová, Gestion de l’hôtel
Dear Molinari,Thank you for sharing your positive review! We're thrilled to hear that you had a good experience at our hotel and found our staff to be kind and professional. Providing excellent service is a top priority for us, and it's always rewarding to know that our efforts are appreciated.We're glad to hear that the hotel's proximity to a metro stop was convenient for your travels. Easy access to public transportation can make exploring the city center much more convenient and enjoyable.We sincerely appreciate your feedback and recommendation. It was a pleasure to have you as our guest, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future!
par un voyageur
Publié le 9 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2022 par Marcela Fialová, Gestion de l’hôtel
Dear Vitor,Thank you for choosing Vienna House Diplomat Prague by Wyndham, for a perfect rating and for giving your kind recommendation to other travellers. See you soon in Prague!
par un voyageur
Publié le 28 août 2022 sur Expedia
Rien a dire parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par Reservation Department, Gestion de l’hôtel
Our team really appreciates it, thank you!
par un voyageur
Positif
Publié le 21 mars 2022 sur HotelsSImple passage pour affaires. Personnel très attentif, serviable et souriant- Reviendrai
par un voyageur de Montpellier
Publié le 10 juill. 2020 sur Expedia
Accueil amical, propre et calme, très bonne literie.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2020 par Filip Lerch, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre-Ange,
Thank you for your nice review. We are really happy that you liked our exeptional staff, as well as the room. We hope to welcome you back soon.
Kind regards,
Filip Lerch
Front Desk manager
par un voyageur de Paris
Publié le 3 sept. 2019 sur Expedia
Etablissement bien situé, personnels a l'accueil non souriants, a la limite du desagreables, concernant le menage dans la chambre, ben c'est limite, ils ont vider la poubelle, et plier les couettes uniquement, pas d'aspirateur , ni rien .tout ce qui est sauna , jacousi est payant, petit dejeuner de tres bonne qualité.