Note fondée sur 58 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2021 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2023 sur Expedia
Didn’t have the password for the free Wi-Fi, didn’t have a do not disturb sign either
4 sur 5
par un voyageur

Weekend get a way

Publié le 23 mai 2023 sur Hotels
Door was broken but it was a okay stay, it was veey quiet area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Clean, comfortable beds, AC works, no problems
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 déc. 2022 sur Expedia
Nothing
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 oct. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Gautier

Publié le 25 oct. 2022 sur Expedia
On day 2 of a 7-day stay, discovered that contract work in local area was cancelled, which required an earlier than expected departure. Property refused a refund for the 6 days of the stay that were no longer needed or used. This was not a cancellation of the reservation but an early departure. This is wrong. Future customers beware if your stay in the area is for business - early departures are penalized.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2022 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2022 sur Expedia
Wasn't anything like the website, no breakfast, no microwave and no shower curtain and poor wifi