Note fondée sur 17 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2021 sur Hotels
Sejour très correct
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2021 par Bella, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup !!!! Front office manager LH Hotel Jana****
3 sur 5
par un voyageur

Must have been a nice hotel once upon a time

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Good service and some good facilities (like a two lane bowling alley!) but very dated I guess this was a great hotel once but feels like no investment has been made in it for 30+ years. No aircon in rooms and dated furniture. Breakfast was basic too
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

No go! Please avoid it at all costs

Publié le 2 oct. 2021 sur Hotels
Horrible experience about the check-in. I was explained that my preference for double bed is nothing and hotel decides what I will get. Nothing worked. Rooms are outdated and the hotel is the same. I have no good words.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2021 par Hotel Jana ****, Gestion de l’hôtel
Hello, we are sorry for your dissatisfaction. You booked a room with separate beds at the last minute. Due to the occupancy of the hotel, it was not possible to offer you a different type of room than the one you booked. We allowed you to use the wellness after your check out. We believe that you enjoyed it. We are looking forward at your next visit. Hotel Jana **** reception
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2020 sur Hotels
Alles Bestens
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2020 par ředitelka, Gestion de l’hôtel
Vážený pane, velmi děkujeme za Vaši recenzi. Vážíme si názoru našich klientů a vždy se snažíme udělat maximum proto, aby se u nás cítili dobře. Budeme rádi, když se k nám opět vrátíte. Přeji Vám krásný den Petra Jandásková - ředitelka hotelu
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2019 sur Hotels
Quite old but good spa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 avr. 2019 sur Hotels
Rooms are smaller, but clean. The same is valid for bathroom. There is a coffe machine in each room, but you get 3 pieces for free regardless if you stay 1 night or two weeks. The view from my room was towards block of flats, which wasn't really charming. But you might get lucky to have window pointing to the sports center and river that is very close to the hotel. Breakfast was good with relatively wide selection of food. Wi-Fi signal was very weak, I often had to walk out of the room to get connected. There are 2 bowling lanes and billiard table and a restaurant with tasty food on the ground level. Overall I was sattisfied with my staying in the hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Prerov

Publié le 13 avr. 2019 sur Hotels
Negatywy: Pokoje w srednim stanie. Brak ekspresu do kawy. Pozytywy : Dobre jedzenie. Spa w cenie. Kregielnia.