Note fondée sur 238 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Had a great night's sleep was ready to tackle the next day. Enjoyed the comfortable room and the clean accommodation.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Upon entering the room, it didn’t smell good. As we shut the blinds we noticed dead cockroaches in the windowsill. As a habit, we strip the sheets to check the mattresses, and although it was unclear whether the very old mattresses revealed evidence of bed bugs, the sheets at their corners had blood spot stains left by bed bugs.
We only stopped here because there wasn’t a hotel for 30 miles and we were tired. After inspecting the room we immediately checked out of the motel and told the operator working the front desk why we were leaving.
No longer tired from how disgusted we were, we drove to a marriott 30 minutes north and that was the best decision we made the entire trip. I DO NOT RECOMMEND THIS MOTEL. It doesn’t even deserve one star. You’d be better off finding somewhere safe and sleeping in your car.
par un voyageur de Columbus
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Bad interstates view
Publié le 10 juill. 2024 sur HotelsService was poor they call my room at 9am check out is 11am just bad communication
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Do what
par un voyageur de benton
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Almost didn’t find it! But we got here
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024
Nice room. Convenient to highway.