Note fondée sur 933 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2023 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to rate your experience,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2024
Staff was great, but Lydia at the front desk knows how to run a hospitality enterprise, an All-Star.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you Michael. We appreciate you staying with us and taking the time to review.
1 sur 5
par un voyageur de WESTMINSTER

Publié le 23 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Theresa, Gestion de l’hôtel
Hello Michelle, Thank you for staying with us and my apologies if we fell short of your expectations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Loved the setup of the rooms and the cleaning staff was so nice and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Andrew, thank you for staying with us and taking the time to share about your experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Nice stay, not happy about paying $7 a day for parking. They didn't use to charge. Everything is a money grab anymore, disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking the time to share about your experience. Most Marriotts are now charging for parking.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
thank you Aaron for staying with us and taking the time to rate your experience. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Thank you Martin for staying with us and taking the time to rate your experience. We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
My only wish is that I would have known about the $75 up charge for staying with a pet. Also was not happy I was charged for parking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Michael, thank you for having stayed with us and taking the time to share your experience. My apologies the 3rd party that you booked with did not advise you of those charges.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
JUst a nice place to stay at Precott
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Steve, thank you for staying with us and taking the time to review.
5 sur 5
par un voyageur de Eagle Point

Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
This gem is located close to downtown for easy access to restaurants and shopping. The breakfast is FANTASTIC and the staff is very friendly and efficient. We would stay here again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par theresa, Gestion de l’hôtel
Noel, thank you for having stayed with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay.