Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Gemma, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Mac, Thank your for you review, Its great to see you had a god experience with us at Holiday Inn Express Preston South. We look forward to welcoming you back in the future, Safe Travels.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 oct. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juin 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par rémy

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Christophe

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 oct. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Good points - nice large room, lovely shower, excellent breakfast, very clean room. Not so good: no fridge in the room, tv when switched on had no signal but there is no info to tell you that you must press button 2. I had to ring reception for this. No herbal teas in the room eg peppermint/camomile. Terrible choice of food in the restaurant. Thankfully Sainsbury and Morrisons are just up the road.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Lisa , Gestion de l’hôtel
Dear Dawn, Thank you for sharing your feedback. We are glad to hear you enjoyed the large room, lovely shower, excellent breakfast, and cleanliness. We appreciate your comments regarding the TV instructions and will work on providing clearer information for future guests. We are sorry that the restaurant menu didn't meet your expectations, I have shared your comments with our Operations Manager. Thank you again, and we hope to welcome you back in the future.Kind Regards, Lisa AndrewGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Convenient location and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Gemma - Reservations Meetings & Events Coordinator, Gestion de l’hôtel
Dear Nick,Thank you for your review. I am thrilled you found our location to be convenient for your travels, and our staff friendly. We strive to give our guests the best experience. We hope to see you again soon at Holiday Inn Express Preston South.Kind Regards