Note fondée sur 659 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2022 sur Expedia
Good stay. Clean stay. Quiet stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2022 sur Expedia
I got the room at Expedia price it was much cheaper if I didn't do it through there paid Expedia 137 and would of been cheaper if I just booked myself would of been 116 not happy about it
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2022 sur Expedia
The tap in the bathroom leaked terribly. The hottub was only luke warm. The only plus was the pancake maker and other breakfast selections. That was the only redeeming part and the friendly staff.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Expedia
There was no Days Inn signs on building , or anywhere. Room was clean.
1 sur 5
par un voyageur de Glencairn

Publié le 27 août 2022 sur Expedia
poor reception at checkin, no towells in the room. ...
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Yorkton

Publié le 26 août 2022 sur Expedia
Did not like it all. Stayed in many Days Inn and this was why I booked here. Compared to other Days Inn hotels this was terrible. Wouldn't even give it a rating on a scale of 1 to 10
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2022 sur Hotels